Uz franšizu do dobrih rezultata

Djeca su u Makedoniji prvu priliku za učenje engleskog jezika po metodi Helen Doron dobili u rujnu 2013. Primatelj master franšize ovog edukativnog koncepta postala je tvrtka Best Starter Edu iz Strumice, a u Makedoniji u ovom trenutku posluje sedam jezičnih centara – tri u Skoplju, dva u Bitoli, i po jedan u Strumici i Radovišu. – Prije nego smo kontaktirali davatelja franšize, bili smo već uključeni u edukaciju male djece – priča Goran Dinov, nositelj Helen Doron franšize zadužen za razvoj ovog sustava u Makedoniji.
– Radeći sa djecom, uvidjeli smo da nešto nedostaje u našem metodu edukacije. Trebalo je djeci pružiti kompletnu edukaciju koja bi uključila i rani razvoj – mentalni, obrazovni, kognitivni i psihički. Zbog toga smo željeli pronaći franšizu koja već pokazuje rezultate. Nismo htjeli eksperimentirati – objašnjava Dinov kako je sa suprugom Valentinom krenuo u potragu za franšizom.
Koncept su tražili neko vrijeme i kontaktirali nekoliko sustava. Nakon temeljite analize odlučili su se za Helen Doron budući da je franšizni sustav nudio sve ono što su tražili, a u praksi, bio je već dokazano uspješan. – Vrlo smo zadovoljni poslovanjem i snažnom ekspanzijom. To nas ohrabruje nastaviti s rastom budući da su rezultati koje je moguće postići ovom metodom – fantastični, a učenici te njihovi roditelji, vrlo sretni – kaže Dinov.
Oni koji žele pristupiti mreži primatelja Helen Doron franšize u Makedoniji moraju imati jaku želju raditi u sustavu, pratiti standarde, voljeti djecu te imati želju da u svoju zajednicu donesu nešto novo. Vrlo je važno i da su kreativni i otvorenih shvatanja, dodaje Dinov.
Primatelj master franšize, naime, planira tijekom 2015. otvoriti još tri centra u različitim gradovima Makedonije, te ovaj metod približiti djeci u krajevima zemlje u kojima sada nije prisutan. Dinov najavljuje i novi program namijenjen bebama od tri do 22 mjeseca. Djeca koja se u tako ranoj dobi "izlože" stranom jeziku, osim razvijanja emocionalne, mentalne, kognitivne, psihičke, glazbene i jezične sposobnosti, vrlo lako postaju bilingvalna, naglašava Dinov. – Ova je godina, stoga, vrlo važna za rast mreže i očekujemo dva puta više učenika u našim centrima – kaže on.
pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Tomislav Fain je već 15 godina u poduzetništvu, bavi se turizmom i ugostiteljstvom. Kada je odlučio otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, uzeo je franšizu LG Laundry Lounge.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.