Balkan u fokusu
Nau bio je prvi brend u Italiji pod kojim su u isto vrijeme počeli proizvoditi naočale i razvijati lanac optičarskih radnji. Maloprodajnu mrežu vrlo su brzo proširili i davanjem franšize, a prva franšizna poslovnica otvorena je 2006. u mestu Pordenone, samo godinu dana po osnutku tvrtke. Trenutno, diljem Italije imaju 77 radnji – među njima je 30 franšiznih, a do sada se nisu širili u inozemstvu. Tvrtka je, međutim, potpisala nedavno ugovore o master franšizi za teritorij Španije i Indije, a za Franchising.hr potvrđuju da su zainteresirani i za širenje u zemljama ove regije.
Mario Spezia, direktor za razvoj brenda u inozemstvu, kaže da su zainteresirani pronaći lokalne partnere koji su već uključeni u franšizni biznis ili imaju iskustvo u maloprodaji i koji bi bili voljni razvijati njihov koncept. –Nismo definirali hoćemo li davati master franšizu za sve zemlje regije ili pojedinačno po zemljama. To isključivo ovisi o tome koliko bi potencijalni primatelj master franšize mogao jamčiti pokrivenost određenog područja – županije, države ili više zemalja – kaže Spezia za Franchising.hr.
Tvrtka je također nedavno, po drugi put u svojoj povijesti, dobila nagradu vodećeg talijanskog časopisa za franšizing AZ Franchising, i to u kategoriji tvrtki koje su se na tržištu izdvojile po inovacijama uvedenim u franšizni sustav.
Naočale brenda Nau karakterizira široka paleta boja te dizajna, a tvrtka se posebno ističe brigom o okolišu. Svakih 30 dana u njihove radnje stiže ograničena serija naočala, tako da je ponuda gotovo uvijek –jedinstvena.
Zanimljiva je i priča o nazivu brenda. Naime, Nau nema posebno značenje na talijanskom jeziku. Tvorci brenda su ga izabrali jer je kratko, lako za pamćenje i asocira na englesku riječ "now" (sad), kojom su željeli reći da je došlo vrijeme za potrošače da dožive novo iskustvo.
Primatelju franšize, prema riječima Spezie, bit će zajamčen teritorijalni ekskluzivitet, a po prirodi master franšize, moći će davati pojedinačne franšize trećim osobama. Bit će pripremljen i adekvatan poslovni plan kako bi se procijenila ekonomska isplativost projekta, dodaje Spezia. – Kao davatelji franšize pružit ćemo punu potporu kroz obuku, uređenje radnje, uvođenje automatskog sustava popunjavanja asortimana, marketinških kampanja – odnosno, svih aspekata poslovanja – dodaje Spezia.
Primatelji bi trebali osigurati prostor u prometnoj ulici ili trgovačkom centru od najmanje 80 četvornih metara. Neophodna je i bankarska garancija, a predviđene su i franšizne naknade. Franšizni ugovor potpisuje se na pet godina.
pročitajte članke
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Vuna kao vrijedan resurs
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Vuna kao vrijedan resurs
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Vuna kao vrijedan resurs
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Studenac preuzima lanac Lonia
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Poštovana, Tvrtka Family Shop za sada franšiznu mrežu isključivo razvija na matičnom tržištu u Poljskoj.
Biznis iz druge ruke
Molim informaciju kako stupiti u kontakt s firmom family Textiles? Hvala