Smiješite se slobodno
                                                                        U Sjedinjenim Američkim Državama, zemljama Europske unije i Australiji u posljednjih nekoliko godina konstantno raste potražnja za svim vrstama kozmetičkih tretmana za izbjeljivanje zubi. Nije čudo. Prema anketama provedenim u spomenutim zemljama, 98% ispitanika smatra da bijeli zubi i lijep osmijeh olakašavaju kontakt i komunikaciju među ljudima, 96% kaže da lijepi zubi i osmijeh povećavaju privlačnost osobe, dok 74% ispitanika vjeruje da lijep i atraktivan osmijeh uvelike može pomoći u karijeri. Stoga ne čudi ni činjenica da je globalno tržište proizvoda za izbjeljivanje zubi u 2013. dostiglo vrijednost od 12 milijardi dolara. Potencijal za razvoj i rast na ovom brzorastućem tržištu uvidjela je i mađarska tvrtka Smile Partner koja je 2013. predstavila svoj koncept salona za izbjeljivanja zubi – Smilepoint. Kako su nam potvrdili iz tvrtke, sada imaju ambiciju ponuditi franšizu i poduzetnim ljudima iz ove regije.
Iako Smilepoint u Mađarskoj postoji tek nešto više od godinu dana, uspjeli su razviti franšiznu mrežu s više od 50 jedinica, što je, kako kažu, bio samo prvi korak u ekspanziji koja bi, pored matičnog tržišta, ubrzo trebala obuhvatiti i susjedne zemlje – Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju.
Smilepoint franšiza je vrlo fleksibilan sustav, ističu u tvrtki. Za najmanji format franšizne jedinice – franšizni korner – potrebno je obezbjediti tek četiri četvorna metra unutar postojećeg kozmetičkog salona, salona za manikuru, spa ili fitness studija, hotela, stomatološke ordinacije. Ulazna naknada za pojedinačnu franšizu iznosi 4.000 eura, a uključuje sve što treba za opremanje prostora i sam tretman – stolice, LED lampa, priručnik, zaštitne naočale, pribor te 100 pojedinačnih setova za izbjeljivanje zubi. Postoji mogućnost uzimanja i master franšize, međutim, u tom slučaju, naknada je viša i određuje se po dogovoru.
U tvrtki kažu da će posebna pozornost biti posvećena edukaciji primatelja i osoblja koje bi radilo na izbjeljivanju zubi. Obuku vodi kvalificirani instruktor koji će partnere detaljno upoznati s procesom izbjeljivanja zubi (definicija, znanje o aktivnim tvarima), pravnim informacijama (specifikacija proizvoda prema propisima EU), najčešće postavljanim pitanjima, kontraindikacijama i svim koracima pri samom tretmanu.
Ostali elementi potpore obuhvaćaju i registraciju svih proizvoda u narečenim institucijama Europske unije, kao i sveobuhvatnu pomoć pri marketingu i promociji koncepta (branding, kampanje, promotivni prodajni alati).
pročitajte članke
                                             
                                                Ostati na uzlaznoj putanji
                                                /24.11.2021
                                            
                                            Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije
                                             
                                                Legenda o LEGO kockama
                                                /01.05.2017
                                            
                                            Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Studenac je ovim potezom postao prvi domaći trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavaonica.
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.