McDonald’s u brojkama

Jačanje konkurencije, kontroverze o kvaliteti hrane, kompliciran izbornik, slabo plaćeni radnici – samo su neki od faktora koji su "zaslužni" za to što McDonald'sovi restorani od listopada 2013. nisu zabilježili rast prodaje u Americi. Prema službenim financijskim izvještajima, promet je prošle godine pao za 4,1 posto, što se nadovezalo na pad od 1,6 posto u 2013. godini. Na kraju fiskalne 2014. prihod je tvrtke bio manji za 7 posto i iznosio je 6,57 milijardi dolara. No, i pored toga, McDonald's je i dalje jedan od najpopularnijih američkih brandova, a brojke koje se vrte oko njegovog imena vrijedne su pažnje. Dvanaest zanimljivih činjenica o McDonald'su nedavno je objavio i Business Insider:
1. McDonald's ima više od 35.000 restorana, neusporedivo više od svojih glavnih konkurenata. Usporedbe radi, Burger King ima 14.000, Wendy 's 6.500, Taco Bell 6.200.
2. Samo tijekom 2013, McDonald 's je otvorio 1.400 restorana.
3. McDonald's zapošljava 1,8 milijuna ljudi, što je više od ukupnog stanovništa Philadelphije (1,5 milijuna).
4. Lanac je 2013. potrošio 808 milijuna dolara na reklamiranje, što predstavlja 0,16 posto ukupnog globalnog tržišta reklama.
5. Restorane dnevno posjeti 70 milijuna ljudi, što je više od broja ljudi koji žive u Francuskoj (66 milijuna).
6. McDonald's svake sekunde proda 75 hamburgera.
7. Prema procjenama tvrtke, svaki osmi Amerikanac bio je, ili još uvijek jeste, zaposlen u McDonald'su.
8. U Velikoj Britaniji, među privatnim tvrtkama McDonald's zapošljava najveći broj ljudi.
9. Logo McDonald'sa (zlatni lukovi u obliku slova M) poznatiji je u svijetu od križa.
10. McDonald's je jedan od najvećih distributera igračaka na svijetu.
11. McDonald's posluži više od 5 milijardi hamburgera godišnje.
12. Lanac planira do 2017. otvoriti dodatnih 2.000 restorana u Kini, što znači da će, u prosjeku, otvarati 3 restorana dnevno.
Budući da se ovoga travnja navršava 60 godina otkako McDonald's posluje u franšizingu, treba dodati da na matičnom tržištu ovaj lanac ima skoro 3.100 primatelja franšize. U svijetu, više od 80 posto McDonald'sovih restorana također vode – primatelji franšize.
Izvor: Business Insider; Poslovni dnevnik
pročitajte članke

Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Sretna vam svima nova godina, ovo je još jedna godina i ja sam među prvima koje je Bog blagoslovio početkom ove godine. Tražio sam zajmodavca i hrvatska služba za...
Investirati u razvoj franšize
Sretna vam svima nova godina, ovo je još jedna godina i ja sam među prvima koje je Bog blagoslovio početkom ove godine. Tražio sam zajmodavca i hrvatska služba za...
Zaradi na jeftinoj kavi
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Japanska kuhinja u malom formatu
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Riblje delicije i franšiza
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?