Razlika je u kvaliteti

Portugalski BodyConcept ima oko 50 klinika za njegu ljepote i zdravlja na matičnom tržištu, ali i dalje ulaže u razvoj franšiznog poslovanja. I to ne samo u Portugalu. Tvrtka, naime, uspješno mrežu franšiza širi i u inozemstvu, a među poželjnim tržištima, na kojima bi željela pronaći nove franšizne partnere, nalazi se i Hrvatska.
– Tražimo, prije svega, primatelja master franšize, jer znamo da bi mrežu salona najbolje mogao razviti lokalni poduzetnik koji dobro poznaje lokalno tržište – kažu u tvrtki.
Primatelj master franšize širio bi mrežu pronalaženjem novih, pojedinačnih primatelja franšize, a preporučuje se da to budu poduzetnici iz gradova s najmanje 10.000 stanovnika. – Pribjegavanje franšizingu kao strategiji razvoja u području salona za njegu ljepote vrlo je česta pojava u svijetu. Primatelji franšize mogu brzo "osjetiti" benefite pristupanja mreži, posebno kada je marketing u pitanju, jer većina franšiznih sustava ulaže u reklamne kampanje i podizanje svijesti o brandu. Franšizni partner, pored toga, može računati i na brži povrat ulaganja ako se pridržava preporuka i standarda kvalitete usluge koje propisuje davatelj franšize – kaže Gabriela Petrova, franšizni konzultant tvrtke PROFIT system.
Istraživanja pokazuju da tržište u Hrvatskoj još uvijek nije zasićeno konceptima ove vrste, a rascjepkanost i neujednačena kvaliteta usluge samo mogu ići u prilog portugalskom sustavu, kažu u tvrtki.
– Poslovanje u području njege ljepote vrlo je osjetljiva djelatnost te svaka neprofesionalnost izravno utječe na ljude koji su vam poklonili povjerenje. Zato pažljivo brinemo o kvaliteti usluge, edukaciji zaposlenika i ugledu franšize BodyConcept – ističu u tvrtki. To bi, kako kažu, mogla biti i najbolja preporuka zainteresiranim za ovu franšizu.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.