Razlika je u kvaliteti

Portugalski BodyConcept ima oko 50 klinika za njegu ljepote i zdravlja na matičnom tržištu, ali i dalje ulaže u razvoj franšiznog poslovanja. I to ne samo u Portugalu. Tvrtka, naime, uspješno mrežu franšiza širi i u inozemstvu, a među poželjnim tržištima, na kojima bi željela pronaći nove franšizne partnere, nalazi se i Hrvatska.
– Tražimo, prije svega, primatelja master franšize, jer znamo da bi mrežu salona najbolje mogao razviti lokalni poduzetnik koji dobro poznaje lokalno tržište – kažu u tvrtki.
Primatelj master franšize širio bi mrežu pronalaženjem novih, pojedinačnih primatelja franšize, a preporučuje se da to budu poduzetnici iz gradova s najmanje 10.000 stanovnika. – Pribjegavanje franšizingu kao strategiji razvoja u području salona za njegu ljepote vrlo je česta pojava u svijetu. Primatelji franšize mogu brzo "osjetiti" benefite pristupanja mreži, posebno kada je marketing u pitanju, jer većina franšiznih sustava ulaže u reklamne kampanje i podizanje svijesti o brandu. Franšizni partner, pored toga, može računati i na brži povrat ulaganja ako se pridržava preporuka i standarda kvalitete usluge koje propisuje davatelj franšize – kaže Gabriela Petrova, franšizni konzultant tvrtke PROFIT system.
Istraživanja pokazuju da tržište u Hrvatskoj još uvijek nije zasićeno konceptima ove vrste, a rascjepkanost i neujednačena kvaliteta usluge samo mogu ići u prilog portugalskom sustavu, kažu u tvrtki.
– Poslovanje u području njege ljepote vrlo je osjetljiva djelatnost te svaka neprofesionalnost izravno utječe na ljude koji su vam poklonili povjerenje. Zato pažljivo brinemo o kvaliteti usluge, edukaciji zaposlenika i ugledu franšize BodyConcept – ističu u tvrtki. To bi, kako kažu, mogla biti i najbolja preporuka zainteresiranim za ovu franšizu.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.