Računaju na partnere
Ulazak na inozemno tržište za Uniju nije došlo iznenada. Slovenska tvrtka u ovom segmentu, zapravo, ima bogato iskustvo, budući da je jedina računovodstvena kuća iz ove regije koja je uspjela svoje usluge ponuditi u još četiri zemlje – poslovnice ima i u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini i Austriji. Otvaranje ureda u Poljskoj, kako najavljuju, samo je početak daljnjeg međunarodnog razvoja.
Partner u ovom pothvatu bit će im poljska računovodstvena tvrtka koja već ima snažnu poziciju na tržištu i dugogodišnje iskustvo u radu s velikim korporacijama, ali i malim i srednjim poduzećima. Unija će, međutim, kao u slučaju Bosne i Hercegovine i Austrije, na novom tržištu nastupiti kao joint venture (zajedničko ulaganje) s poljskim partnerom.
Tržište računovodstvenih usluga u Poljskoj jedno je od najvećih i najbrže rastućih. Prema Izvješću o računovodstvenim uslugama, koji je 2013. objavila Zaklada za razvoj poslovanja Starter, ovo je tržište dostiglo vrijednost oko 1,2 milijadre eura (5 milijardi zlota). Isti izvor procjenjuje da postoji više od 45.000 računovodstvenih agencija koje pružaju usluge za više od dva milijuna poduzeća. Unija namjerava iskoristiti rascjepkanost na tržištu, koja, kao u većini zemalja u kojima već djeluje, otežava proboj lokalnih igrača i pridobivanje velikih klijenata.
Poljska će partnerska tvrtka biti integrirana u međunarodnu mrežu poslovnica Unije, što znači da će pružati usluge na nacionalnoj i međunarodnoj razini – poljskim tvrtkama koje planiraju razvijati svoje poslovanje u inozemstvu, te ujedno, i stranim tvrtkama koje posluju u Poljskoj.
Poslovnica Unije u Poljskoj dobit će jedan od najmodernijih IT sustava, prilagođen najvišim standardima Europske unije, a partneri mogu računati na stalnu i sveobuhvatnu potporu Unije – obuku, razmjenu znanja, savjete i pomoć po svim pitanjima poslovanja (upravljanje troškovima i ljudskim resursima...).
Od partnera iz Poljske očekuje se da prilagode svoje usluge pravu, pravilima poslovanja i uvjetima na lokalnom tržištu. Osim toga, partneri će biti zaduženi i za daljnji razvoj tvrtke u Poljskoj – stjecanje klijenata, pružanje usluga u skladu sa standardima Europske unije i otvaranje novih poslovnica.
U ovom trenutku, u pet zemalja u kojima posluje, Unija surađuje s oko 900 tvrtki.
pročitajte članke
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Šansa u grupnoj kupovini
Jesu li makar isporučili dječja kolica?
Šansa u grupnoj kupovini
Nažalost, Item Studio je propao. Uzeo novce od klijenata te zatvorio poslovanje. Čini se da je to bila jedna od onih tvrtki "Uzmi novac i zatvori" u vlasništvu Pola Popovića.
Prva računovodstvena franšiza
...Sve pohvale za ideju...Kao racunovodja, kao kreator edu sajta, nadam se da postoji prostor i za saradnju... S postovanjem, Radmila Cvetkovic, dipl.ecc
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...