Preduvjeti za uspjeh

DepilConcept je portugalski lanac salona za trajnu depilaciju, koji je, pored matičnog tržišta, mrežu franšiza razvio i u nekoliko zemalja Europe i svijeta. Od međunarodnih tržišta, najbolje su rezultate postigli u Poljskoj, a u kompaniji kažu da bi voljeli kada bi na svakom novom tržištu mogli postići bar približan uspjeh.
Portugalski je sustav, naime, 2011. otvorio prvi salon za trajnu depilaciju u Poljskoj. Za pet godina poslovanja razvili su mrežu od čak 25 franšiznih salona, no, kako kažu, tu nije kraj -- širenje se nastavlja i ove godine. Dobrom je prijemu pridonijelo i to što je DepilConcept za sada jedini lanac kozmetičkih salona u Poljskoj koji pruža usluge fotopodmlađivanja kože i fotoepilacije (tretman intenzivnim pulsirajućim svjetlom). Međutim, najbolji dokaz da "sustav funkcionira" nalazi se u činjenici da se sve češće postojeći primatelji franšize odlučuju za otvorenje više salona.
– Dogodilo nam se da su pojedini primatelji franšize samo šest mjeseci po otvorenju salona počeli razmišljati o otvorenju novih poslovnica, te tražiti teritorijalnu ekskluzivnost za grad u kojem rade. Jedan od naših partnera će, recimo, otvoriti treći salon. Inače, na samom početku rada, primatelji dobivaju "jamstvo o profitabilnosti", skup poslovnih znanja i preporuka, koji će, ako se dosljedno primjene, donijeti siguran prihod, dovoljan da se već prvog mjeseca pokriju troškovi poslovanja. Franšizoprimac iz Wroclawa, primjerice, otvorio je prošle godine drugi salon i već u drugom tjednu poslovanja, počeo je raditi s dobitkom – kaže Mariusz Włoczkowski, zadužen za razvoj mreže DepilConcepta u Poljskoj.
Iskustvo pokazuje i da se posao najbrže razvija u velikim gradovima, tako da DepilConcept potencijalne primatelje franšize još uvijek traži u desetak gradova diljem Poljske. Poučeni dosadašnjim dobrim iskustvom, budućim će partnerima odmah biti ponuđena teritorijalna ekskluzivnost i mogućnost otvorenja više franšiznih jedinica.
Salon DepilConcepta trebao bi imati od 30 do 50 m2, što je dovoljno za dvije sobe za tretmane i prijemni pult. Franšizodavac pomaže pri izboru lokala i osoblja. Za uspjeh, napominju u tvrtki, važno je dosljedno primijeniti prenijeto znanje, a primatelj franšize i osoblje prije otvorenja pohađaju niz obuka koje pokrivaju sve aspekte poslovanja – upravljanje salonom, kozmetički tetmani, prodaja i odnos s klijentima, upravljanje kadrovima i marketing.
– Ne treba zaboraviti da je marketing jedan od najvažnijih preduvjeta za uspjeh u ovom poslu. Stoga i radimo na promociji svih franšiznih salona, organiziramo reklamne kampanje u lokalnim medijima i zajednici, uvodimo programe lojalnosti i akcije za redovite klijente. Ispostavilo se da je za privlačenje klijenata, zapravo, mnogo važniji marketing nego lokacija salona – objašnjava Włoczkowski.
Izvor: Własny Biznes FRANCHISING
Priredila: N.B.
pročitajte članke

Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.
Uspjeh koji je DepilConcept, portugalski franšizni sustav za epilaciju, postigao u Poljskoj može poslužiti kao odličan primjer plodonosne franšizne suradnje – posebno što DepilConcept uskoro stiže i u ovu regiju.
Saloni ljepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Uz DepilConcept smo uspjeli biti drukčiji, kaže Mariusz Włoczkowski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj
Iako u kozmetičkom sektoru uglavnom rade žene, i muškarci mogu naći svoje mjesto u ovoj branši. Pokazuje to i primjer primatelja DepilConcept franšize iz Poljske.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.