Preduvjeti za uspjeh

DepilConcept je portugalski lanac salona za trajnu depilaciju, koji je, pored matičnog tržišta, mrežu franšiza razvio i u nekoliko zemalja Europe i svijeta. Od međunarodnih tržišta, najbolje su rezultate postigli u Poljskoj, a u kompaniji kažu da bi voljeli kada bi na svakom novom tržištu mogli postići bar približan uspjeh.
Portugalski je sustav, naime, 2011. otvorio prvi salon za trajnu depilaciju u Poljskoj. Za pet godina poslovanja razvili su mrežu od čak 25 franšiznih salona, no, kako kažu, tu nije kraj -- širenje se nastavlja i ove godine. Dobrom je prijemu pridonijelo i to što je DepilConcept za sada jedini lanac kozmetičkih salona u Poljskoj koji pruža usluge fotopodmlađivanja kože i fotoepilacije (tretman intenzivnim pulsirajućim svjetlom). Međutim, najbolji dokaz da "sustav funkcionira" nalazi se u činjenici da se sve češće postojeći primatelji franšize odlučuju za otvorenje više salona.
– Dogodilo nam se da su pojedini primatelji franšize samo šest mjeseci po otvorenju salona počeli razmišljati o otvorenju novih poslovnica, te tražiti teritorijalnu ekskluzivnost za grad u kojem rade. Jedan od naših partnera će, recimo, otvoriti treći salon. Inače, na samom početku rada, primatelji dobivaju "jamstvo o profitabilnosti", skup poslovnih znanja i preporuka, koji će, ako se dosljedno primjene, donijeti siguran prihod, dovoljan da se već prvog mjeseca pokriju troškovi poslovanja. Franšizoprimac iz Wroclawa, primjerice, otvorio je prošle godine drugi salon i već u drugom tjednu poslovanja, počeo je raditi s dobitkom – kaže Mariusz Włoczkowski, zadužen za razvoj mreže DepilConcepta u Poljskoj.
Iskustvo pokazuje i da se posao najbrže razvija u velikim gradovima, tako da DepilConcept potencijalne primatelje franšize još uvijek traži u desetak gradova diljem Poljske. Poučeni dosadašnjim dobrim iskustvom, budućim će partnerima odmah biti ponuđena teritorijalna ekskluzivnost i mogućnost otvorenja više franšiznih jedinica.
Salon DepilConcepta trebao bi imati od 30 do 50 m2, što je dovoljno za dvije sobe za tretmane i prijemni pult. Franšizodavac pomaže pri izboru lokala i osoblja. Za uspjeh, napominju u tvrtki, važno je dosljedno primijeniti prenijeto znanje, a primatelj franšize i osoblje prije otvorenja pohađaju niz obuka koje pokrivaju sve aspekte poslovanja – upravljanje salonom, kozmetički tetmani, prodaja i odnos s klijentima, upravljanje kadrovima i marketing.
– Ne treba zaboraviti da je marketing jedan od najvažnijih preduvjeta za uspjeh u ovom poslu. Stoga i radimo na promociji svih franšiznih salona, organiziramo reklamne kampanje u lokalnim medijima i zajednici, uvodimo programe lojalnosti i akcije za redovite klijente. Ispostavilo se da je za privlačenje klijenata, zapravo, mnogo važniji marketing nego lokacija salona – objašnjava Włoczkowski.
Izvor: Własny Biznes FRANCHISING
Priredila: N.B.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.
Uspjeh koji je DepilConcept, portugalski franšizni sustav za epilaciju, postigao u Poljskoj može poslužiti kao odličan primjer plodonosne franšizne suradnje – posebno što DepilConcept uskoro stiže i u ovu regiju.
Saloni ljepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Uz DepilConcept smo uspjeli biti drukčiji, kaže Mariusz Włoczkowski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Popularno na forumu
Ostvareni planovi i novi koraci
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Ostvareni planovi i novi koraci
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Ostvareni planovi i novi koraci
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN...