Dobar početak potiče optimizam
 
                                                                        Damir Jurković, direktor tvrtke Haus Service, koja je primatelj franšize Ticket Com, uspio je za kratko vrijeme ugovoriti prvi posao i na taj način uvesti oglašavanje na poleđini fiskalnih računa i na tržište Hrvatske. Naime, prije je nekoliko dana pokrenuta prva šestomjesečna kampanja u sedam prodavaonica jednog trgovačkog lanca na otoku Krk, a sljedećeg se mjeseca očekuje početak kampanje u još četiri trgovine. U "nadležnosti" Jurkovića je region Rijeke i okolnih otoka, dok je franšiza dostupna u svim ostalim regijama. Jurković je u međuvremenu započeo pregovore s potencijalnim primateljima, a, kako kaže, najviše je zainteresiranih iz Srbije.
Ticket Com franšiza je kratko prisutna na tržištu. Kakve su prve reakcije "s terena", budući da je riječ o novom poslovnom konceptu na tržištu? Kakve su reakcije potencijalnih partnera i samih potrošača?
Ovo je prvenstveno biznis za komunikativne osobe, s vrlo razvijenim smislom za međuljudske odnose. Potrebno je dosta komunicirati s oglašivačima kako bi im se približio novi koncept oglašavanja. Međutim, kako se radi o najjeftinijem vidu oglašavanja na tržištu, zanimanje oglašivača svakako postoji. Naravno da susrećem i one koji ne iskazuju interes za oglašavanje zbog raznoraznih razloga: "već imam dovoljno posla", "nemam dovoljno radnika za povećani opseg posla", "kad posla ima, onda ga ima, a kad nema, neće pomoći ni oglašavanje" i slično... No, u špici turističke sezone, pored vođenja vlastitog restorana na otoku Krku, uspio sam prikupiti oglašivače za dvije šestomjesečne kampanje u 11 trgovina lanca Kvarner Punat trgovine, te sam siguran da potencijal u ovome poslu svakako postoji. Kako je prva kampanja u trgovinama tek krenula, reakcije će se vidjeti u narednom razdoblju. Vjerujem, vrlo pozitivne, prema dosadašnjim iskustvima Ticket Com franšizera iz drugih država diljem svijeta.
Kako teku razgovori s primateljima? Što ih najviše zanima?
Primatelji se javljaju, ali u ovom trenutku u većem broju iz Srbije nego iz Hrvatske. Potencijalne primatelje zanima što ih očekuje u budućem poslu, kako doći do distributora i oglašivača, tko radi dizajn kupona, gdje se tiskaju trake.
Što vidite kao najveće prepreke u širenju mreže?
Franšizing u Hrvatskoj nije još dovoljno popularan, a vjerujem da i loša gospodarska situacija obeshrabruje ljude u pokretanju novih poslova, koji naravno zatijevaju i određene investicije. Dojam iz dosadašnjih razgovora je da problem uglavnom leži u početnoj investiciji, mada Ticket Com franšiza ne zahtijeva znatna novčana sredstva za pokretanje vlastitog posla.
pročitajte članke
 Zdrava poslovna priča
                                                /19.05.2021
                                             
                                                Zdrava poslovna priča
                                                /19.05.2021
                                            
                                            Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije
 Jeste li za vending biznis?
                                                /19.10.2018
                                             
                                                Jeste li za vending biznis?
                                                /19.10.2018
                                            
                                            Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Sustav za kemijsko čišćenje 5àSec nastavlja širiti franšiznu mrežu u Hrvatskoj.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Popularno na forumu
Šansa u grupnoj kupovini
Jesu li makar isporučili dječja kolica?
Šansa u grupnoj kupovini
Nažalost, Item Studio je propao. Uzeo novce od klijenata te zatvorio poslovanje. Čini se da je to bila jedna od onih tvrtki "Uzmi novac i zatvori" u vlasništvu Pola Popovića.
Prva računovodstvena franšiza
...Sve pohvale za ideju...Kao racunovodja, kao kreator edu sajta, nadam se da postoji prostor i za saradnju... S postovanjem, Radmila Cvetkovic, dipl.ecc
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...
