Potencijal u ovome poslu svakako postoji - Damir Jurković, direktor tvrtke Haus Service, primatelj franšize Ticket Com
Srijeda
16.09.2015
Kako reagiraju oglašivači na Ticket Com franšizu, postoji li interes za ovu vrstu posla, i što primatelje najviše zanima, odgovara nam Damir Jurković
 

Damir Jurković, direktor tvrtke Haus Service, koja je primatelj franšize Ticket Com, uspio je za kratko vrijeme ugovoriti prvi posao i na taj način uvesti oglašavanje na poleđini fiskalnih računa i na tržište Hrvatske. Naime, prije je nekoliko dana pokrenuta prva šestomjesečna kampanja u sedam prodavaonica jednog trgovačkog lanca na otoku Krk, a sljedećeg se mjeseca očekuje početak kampanje u još četiri trgovine. U "nadležnosti" Jurkovića je region Rijeke i okolnih otoka, dok je franšiza dostupna u svim ostalim regijama. Jurković je u međuvremenu započeo pregovore s potencijalnim primateljima, a, kako kaže, najviše je zainteresiranih iz Srbije.

Ticket Com franšiza je kratko prisutna na tržištu. Kakve su prve reakcije "s terena", budući da je riječ o novom poslovnom konceptu na tržištu? Kakve su reakcije potencijalnih partnera i samih potrošača?

Ovo je prvenstveno biznis za komunikativne osobe, s vrlo razvijenim smislom za međuljudske odnose. Potrebno je dosta komunicirati s oglašivačima kako bi im se približio novi koncept oglašavanja. Međutim, kako se radi o najjeftinijem vidu oglašavanja na tržištu, zanimanje oglašivača svakako postoji. Naravno da susrećem i one koji ne iskazuju interes za oglašavanje zbog raznoraznih razloga: "već imam dovoljno posla", "nemam dovoljno radnika za povećani opseg posla", "kad posla ima, onda ga ima, a kad nema, neće pomoći ni oglašavanje" i slično... No, u špici turističke sezone, pored vođenja vlastitog restorana na otoku Krku, uspio sam prikupiti oglašivače za dvije šestomjesečne kampanje u 11 trgovina lanca Kvarner Punat trgovine, te sam siguran da potencijal u ovome poslu svakako postoji. Kako je prva kampanja u trgovinama tek krenula, reakcije će se vidjeti u narednom razdoblju. Vjerujem, vrlo pozitivne, prema dosadašnjim iskustvima Ticket Com franšizera iz drugih država diljem svijeta.

Kako teku razgovori s primateljima? Što ih najviše zanima?

Primatelji se javljaju, ali u ovom trenutku u većem broju iz Srbije nego iz Hrvatske. Potencijalne primatelje zanima što ih očekuje u budućem poslu, kako doći do distributora i oglašivača, tko radi dizajn kupona, gdje se tiskaju trake.

Što vidite kao najveće prepreke u širenju mreže?

Franšizing u Hrvatskoj nije još dovoljno popularan, a vjerujem da i loša gospodarska situacija obeshrabruje ljude u pokretanju novih poslova, koji naravno zatijevaju i određene investicije. Dojam iz dosadašnjih razgovora je da problem uglavnom leži u početnoj investiciji, mada Ticket Com franšiza ne zahtijeva znatna novčana sredstva za pokretanje vlastitog posla.