Burger King će „pojesti“ Quick

Burger King će vrlo brzo – mnogo brže no što se očekivalo – ponovo osvojiti francusko tržište. Ovih dana, službeno je najavljeno da će Burger King preuzeti 509 restorana lanca Quick, drugog najvećeg lanca brze hrane u Francuskoj. Akviziciju će, zapravo, provesti grupacija Bertrand, nositelj master franšize Burger Kinga za teritorij Francuske. Grupacija je već ušla u pregovore, a akvizicija bi mogla biti ozvaničena krajem ove godine.
Foto: Danny Howard / Flickr
Bit će to gigantski korak za Burger King, koji se na tržište Francuske vratio krajem 2012, nakon 15 godina zatišja. Za to vrijeme, McDonald's je uspio ugrabiti gotovo polovicu tržišta i još je uvijek najveći lanac brze hrane u Francuskoj, s više od 1.350 restorana.
I pored toga, navike potrošača uvelike idu u prilog Burger Kingu. Kako se procjenjuje, sektor brze hrane u Francuskoj će do 2016. narasti do 10,5 milijardi eura, a ono što predstavlja veliko iznenađenje jesu rezultati istraživanja tržišta koji pokazuju da su potrošači u "zemlji profinjene gastronomije" zapravo gladni –hamburgera i pizze.
Burger King trenutno ima 26 restorana na francuskom tržištu i u prosjeku usluži 2.000 mušterija dnevno. Početkom ove godine, tvrtka je prijavila dobit od 100 milijuna eura, koji je ostvarila u 2014. godini. To znači da je svaki od restorana, u prosjeku, generirao profit od 4,7 milijuna eura na godišnjoj razini. U industriji brze hrane, rezultat koji se rijetko viđa. Poređanja radi, McDonald's i Quick, kao najveći lanci na francuskom tržištu, ostvaruju godišnji profit od 3,3 milijuna, odnosno, 2,2 millona eura po restoranu.
Ako se akvizicija lanca Quick sprovede u djelo, svi će restorani u Francuskoj biti rebrandirani i nastavit će poslovanje kao jedinice Burger Kinga, dok će pod markom Quick i dalje poslovati restorani u Belgiji, Luksemburgu i zemljama izvan Europe (Novoj Kaledoniji, Tunisu, Turskoj).
Zanimljivo je da je Qiuck službeno prvi europski lanac brze hrane, nastao sedamdesetih godina prošlog stoljeća u Belgiji, po ugledu na popularne američke brandove. Iako je od 2006. u vlasništvu francuske tvrtke CDC Capital Investissement (danas Qualium Investissement) i dalje je najveći lanac brze hrane u Belgiji i Luksemburgu. Od 1978. Quick svoje poslovanje širi i davanjem franšize.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?