Moped za najbrže

Razlog zbog kojeg se mreže pizzerija Biesiadowo, i "mlađeg" podbranda Crazy Pyramid Pizza, šire zavidnim tempom leži u smeloj poslovnoj politici kompanije Wojtex i vlasnika koncepta koji smatra da potencijalne partnere, prije svega, treba privući stimulativnim olakšicama.
Naime, vlasnik kompanije i koncepta Wojciech Goduński pošao je od toga da primatelji franšize, prvo, ne trebaju plaćati astronomske iznose za pristup franšizi. U usporedbi s drugim brandovima na ugostiteljskom tržištu Poljske, ulazne naknade za franšizu pizzerija Biesiadowo i Crazy Pyramid Pizza prilično su niske. To znači da je za pokretanje posla potrebno izdvojiti samo oko 70.000 kuna, dok se minimalne investicije za pokretanje drugih franšiza u istoj branši kreću od 150.000 do "pozamašnih" 2 milijuna kuna. Uostalom, podatak da je za četiri godine postojanja otvoreno čak 80 pizzerija diljem Poljske, potvrđuje celokupnu uspešnost koncepta.
Po dinamici akcija za privlačenje novih primatelja, reklo bi se da promocije traju neprestano. U ovoj godini, svi oni koji su do kraja srpnja odlučili kupiti franšize pizzerija Biesiadowo i Crazy Pyramid Pizza, dobili su moped i specijalan popust za opremu.
- Pored toga, primatelji koji su sklopili franšizni ugovor s nama, sljedećih šest mjeseci neće morati plaćati redovitu naknadu. Posebno iznenađenje je moped na poklon. Znamo koliko je bitno "skratiti" put do gladnih potrošača - objašnjava Wojciech Goduński. - Osim dobrog proizvoda, naša obveza je ponuditi i brzu uslugu. Tu privilegiju sada imaju i naši partneri - naglašava Goduński.
Kao rezultat akcije „Skuter za najbrže“, lanac pizzerija Biesiadowo je proširen sa četiri, a Crazy Pyramid Pizza sa pet novih lokala. Franšizoprimac je mogao otvoriti pizzeriju standarne veličine (Biesiadowo), ali i manji lokal u kome bi prodavao jedinstvenu "pizzu u kornetu" (Crazy Pyramid Pizza). Franšizne Crazy Pyramid pizzerije su također dobile priliku proširiti postojeću ponudu jela, a tvrtka Wojtex je svim novim partnerima ponudila i specijalne pokretne lokale (u vidu kiosk-prikolica) za prodaju ovih neobičnih specijaliteta.
Ovo, međutim, nije bila jedina akcija. U rujnu i studenom ove godine, vlasnik koncepta odlučio je sniziti i cijenu pećnica za pizzu na samo jedan zlot (0,25 eura), što je suštinski važan dio investicije kad je pokretanje pizzerije u pitanju. Zahvaljujući ovoj promociji, koncept picerija Biesiadowo uspio je privući još dva partnera.
Na ovakvu vrstu poslovne politike burno je reagirala konkurencija, koja kaže da nije moguće pokrenuti i održati posao s tako niskim investicijama, takvim tempom širenja. Unatoč negodovanju branše, Wojciech Goduński je uvjeren u ispravnost svojih postupaka i nada se da će poslovni model uspješno razvijati i u narednim godinama.
Fenomen neobične „pizze u kornetu“, koja se prodaje pod brendom Crazy Pyramid Pizza, za sada je vrlo dobro prihvaćen u Irskoj, a tvrtka aktivno traga za primateljima master franšize koji bi razvili mrežu u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Rusiji, Češkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj...
Sudeći po ambicioznim planovima širenja franšiznog sustava, možda bismo mogli očekivati da se koncept „lude piramidalne pizze“ proširi i na naše prostore...
pročitajte članke

Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?