Biznis za neumorne

Lukas Lenzinger je za franšizni sustav Surf'n'Fries saznao sasvim slučajno, tijekom odmora u Hrvatskoj – na plaži u Zrću na pokretnom kisoku Surf'n'Fries-a svakoga je dana, kako kaže, kupovao bar jedan obrok.
– Postao sam veliki ljubitelj njihovog pakiranja. Sosevi odvojeni od pomfrija zapravo je nešto što sam oduvijek želio, ali je tako nešto bilo teško pronaći. Zaista mi se svidio koncept i budući da je Surf'n'Fries cool i mlad brand, pomislio sam da može uspjeti bilo gdje – kaže Lenzinger.
Oduvijek je želio osnovati svoju tvrtku, a gastronomija je bila oblast u kojoj je želio raditi. – Kad sam se vratio u Beč, nije prošla niti jedna nedelja da nisam razmišljao o Surf'n'Fries. Početkom 2013. pozvao sam Andriju Čolaka, jednog od vlasnika, kako bih prikupio više detalja o mogućnosti uzimanja franšize za Austriju – priča Lenzinger kako je sve počelo.
Danas, Lenzinger ima dva mobilna objekta, a tržište pokriva tako što posjećuje sve veće festivale u Austriji.
Prije nego je postao primatelj franšize, Lukas Lenzinger je radio kao samozaposleni promoter raznih događaja koje je organizirao po bečkim noćnim klubovima. – Drago mi je što sam uzeo franšizu, jer kad god mi je potrebna potpora, mogu se obratiti davateljima franšize, na čemu sam veoma zahvalan – kaže on.
Foto: Surf'n'Fries Mobile
Kao prednost ovog sustava ističe i to što postoji dvosmjerna komunikacija. S jedne strane, uvijek dobije odgovarajući savjet od davatelja franšize, ali se isto tako ne ustručava i sam sugerirati određene stvari kada je riječ o tržištu na kojem djeluje. – Svaki franšizni sustav razvija svoje "povjerljive informacije" i proizvode. Često mijenjanje toga uništilo bi suštinu, no, kada se daje franšiza za neku drugu zemlju, svaki bi sustav trebao biti spreman poslušati sugestije primatelja franšize i usvojiti određene stvari kako bi se zadovoljile navike lokalnih potrošača. U Surf'n'Fries-u toga su svjesni od samog početka, te mi, svakako, konceptu u Austriji dajemo osobni pečat. Andrija i Denis svjesni su da mi najbolje poznajemo navike Austrijanaca i dozvoljavaju nam da koncept, u tom smislu, prilagodimo. Do sada se nikada nije dogodilo da su bili nezadovoljni našim odlukama – kaže Lenzinger.
Prosječnom Austrijancu je, prema njegovim riječima, potrebno određeno vrijeme za nove stvari i moraju ih na neki način istražiti više puta. – Uslužili smo na desetke tisuća potrošača, međutim, nije nam se dogodilo da netko nije bio oduševljen Surf'n'Fries pakiranjem i proizvodima – ističe on.
pročitajte članke

Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sustavu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.
Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojna svjetska odredišta, a uskoro stiže na još jedno tržište ove regije. Za inovacije, također, nema predaha.
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?