LOFT
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Naš moto
Budi hrabar
Naša priča
Naša je vizija podići vrijednost branda jedinstvenim dizajnom i kvalitetnim proizvodima, na svakom tržištu gdje poslujemo. Misija naše kompanije je proizvoditi orginalne i dostupne jeans proizvode za sve one koji žele da odjeća odražava njihovu raznolikost. Izgradili smo mrežu dobavljača s vrhunskim proizvodnim kapacitetima kako bismo osigurali pristupačnost i izuzetnu kvalitetu naših proizvoda. To nam je omogućilo da se pozicioniramo na tržištu traperica s inovativnim dizajnom i vrhunskim proizvodima.
Naš uspjeh kao trendsettera proizilazi iz naše neumorne težnje da premašimo očekivanja naših kupaca, i iz naše strasti da budemo i ostanemo „brand koji se voli“.
Naš poslovni koncept
Inovativni smo i trendovski, ali i kultni brand koji prodaje kvalitetne i originalno dizajnirane proizvode po pristupačnim cijenama
Broj vlastitih poslovnica
50 u Turskoj.
Broj franšiznih poslovnica
15 u Albaniji, Azerbejdžanu, Cipru (sjeverni dio), Rusiji, Kazahstanu, Luksemburgu, Kirgistanu, Alžiru.
Loft planira do kraja 2024. otvoriti 80 franšiza te vlastitih trgovina u sljedećim zemljama, ali ne ograničavajući se na njih: Rusija, Ukrajina, Rumunjska, Srbija, Maroko, UAE, Saudijska Arabija, Kuvajt, Jordan, Libanon, Gruzija, Bugarska, Irak, Kosovo, Libija.
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
LOFT pruža početnu i stalnu podršku svojim franšiznim partnerima. To uključuje: poslovanje, razvoj i kvalitetu novih proizvoda, marketing i PR, obuku/ljudske resurse, lanac opskrbe, financijsku, tehničku podršku te upravljačku i poslovnu strategiju.
Stalna tehnička podrška i smjernice
- Posjeta lokaciji svaka 2 mjeseca
- Stalna podrška centrale
Operativni priručnik
- Uputstva za poslovanje
- Brand book
Obuka na licu mjesta
- Obuka za proizvode
- Tehnike prodaje
- Integracija sustava i korištenje softvera
- Izlaganje robe/Merchandising
Marketing savjetovanje
- Podrška za godišnji marketinški plan
- Podrška u izradi marketinškog sadržaja
Podrška za otvaranje dućana
- Obuka o prodaji na licu mjesta
- Obuka na licu mjesta za korištenje softvera
- Obuka na licu mjesta za izlaganje robe
- Podrška u plasmanu proizvoda
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Očekivani paramteri suradnje:
- Lokal površine 250 m²;
- Franšizna naknada: shodno odabranom franšiznom modelu saradnje;
- Neophodna je bankarska garancija;
- Royalty naknade: Nema;
- Očekivana bruto marža: 55% - 58%;
- Očekivani troškovi opremanja dućana (bez klimatizacije i građevinskih radova) za 250 m²: 250 EUR/ m² što uključuje:
- podnu keramiku,
- rasvjetu,
- interijer.
Opremanje: 60.000 – 70.000 EUR za 250 m². Ovaj iznos uključuje nameštaj u dućanu, spot svjetla, podove, zidove i natpise. Sam partner zadužen je za građevinske radove unutar dućana.
Prvo punjenje robom: 50.000 – 60.000 EUR za lokal od 250 m².
Izvještavanje i alati za rad: Primatelj franšize obvezan je koristiti odobreni softver za maloprodaju te snositi troškove njegovog zakupa i održavanja.
Navedeni parametri saradnje su okvirni, služe kao ilustracija očekivanog, a za svakog partnera bit će točno i posebno definirani.
Osnovni zahtjevi sustava
Poželjno je da primatelji franšize ispunjavaju sljedeće:
- Imaju dovoljno financijskih sredstava za otvaranje više trgovina;
- Imaju iskustvo u maloprodaji s infrastrukturom za logistiku, distribuciju i upravljanje prodajom;
- Imaju dobre kontakte s upravama trgovačkih centara i/ili sa zakupodavcima koji imaju lokale u glavnim ulicama na području na kojem žele poslovati.
Informacije o davatelju franšize
Loft Mağazacılık Inc.
Huzur mah. C Blok Türk Telekom Kapısı Seyrantepe Sitesi SKYLAND 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey
+90 530 413 24 08
Kontakt osoba za kandidate
Doğan Tarhan
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Brand Esotiq & Henderson planira ulazak na tržište Hrvatske. Što je potrebno za otvaranje franšizne trgovine?
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.
Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.
LPP, poljska modna tvrtka koja u vlasništvu ima brandove Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi maloprodajnu mrežu i na Balkanu. Najavljuje ulazak i na novo tržište ove regije.
Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.