Esotiq
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
ESOTIQ i HENDERSON S.A. ima preko 300 vlastitih i franšiznih salona u Poljskoj i Europi. Robna marka ESOTIQ & HENDERSON na tržištu je prisutna više od 25 godina. Mi smo dioničko društvo koje kotira na burzi. ESOTIQ je brend donjeg rublja za energične, moderne i samosvjesne žene. Naše sjedište u Gdanjsku zapošljava, među ostalim, tim dizajnera, tehnologa, grafičkih dizajnera i trgovaca koji sukreiraju proizvode.
Zahvaljujući našem preko 25 godina iskustva u izradi grudnjaka, koristimo najbolje materijale u skladu s umijećem bra fittinga, odnosno profesionalnog prianjanja donjeg rublja vašem tijelu. Osim donjeg rublja, ESOTIQ trgovine nude kolekciju kućne odjeće, pidžama, kupaćih kostima i kozmetike. Imamo i mušku kolekciju.
Otvorite vlastiti ESOTIQ salon u svojoj zemlji. Tražimo partnere zainteresirane za otvaranje ESOTIQ salona u sklopu partnerske suradnje Tvrtka svojim inozemnim partnerima nudi mogućnost otvaranja ESOTIQ salona. Poslovni partner dobiva povlaštene uvjete kupnje i sustav povrata dijela troškova otvaranja salona, kako bi u što kraćem roku nakon otvaranja salona ostvario zaradu.
Poslovni partner može računati na savjetovanje pri odabiru odgovarajuće lokacije i mogućnost sudjelovanja u pregovorima oko uvjeta poslovanja. Cjelokupni proces otvaranja koordiniramo mi, možemo pomoći u dizajnu izložbenog prostora i također odrediti izvođača opremanja ako klijent želi izrađivati namještaj u Poljskoj. Potencijalni poslovni partner ne mora imati iskustvo - sva znanja mu možemo pružiti tijekom obuke. Za nas je najvažnija predanost u vođenju posla. ESOTIQ stavlja veliki naglasak na podršku prodaji kroz obuku osoblja, dijeljenje jedinstvenog znanja, razvoj ponude proizvoda i namjenske marketinške kampanje za partnere ovisno o zemlji u kojoj su ESOTIQ saloni otvoreni.
Broj franšiznih poslovnica
260 (Poljska)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Nudimo provjereni poslovni model koji jamči zadovoljavajuće prihode.
- Povlaštene otkupne cijene robe • Sustav povrata dijela troškova otvaranja izložbenog prostora
- Obuka za proizvode, brafitting i korisničku službu
- Briga o zaposlenicima ESOTIQ-a u svakoj fazi suradnje. Osiguravamo kontinuitet usluge - od procesa uređenja prostora do stalne podrške u svakodnevnom funkcioniranju.
- Naši partneri koriste usluge naših dizajnera u uređenju svojih prostora, koji mogu implementirati dizajn trgovine, uključujući namještaj, pultove i raspored rasvjete.
- Kontaktirajte naše proizvođače namještaja ako se namještaj može proizvesti u Poljskoj
- Pomoć pri optimalnoj popunjenosti prodavaonice prema kapacitetu trgovine.
- Pomoć pri uređenju izloga i kolekcija u trgovini, uključujući pomoć pri izlaganju robe na vješalicama i namjenskom namještaju
- Fotografije proizvoda, katalozi i grafički materijali za trgovine i web stranicu ESOTIQ
- Pomoć u vođenju promocija i kampanja u trgovini i na web stranici
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Investicijski trošak koji se odnosi na uređenje dnevnog boravka je cca 250 EUR/m2 za namještaj (trošak namještaja poljskog proizvođača, ali to nije uvjet) plus troškovi uređenja prostora (npr. građevinski radovi, podovi , rasvjeta i ostalo - ovisno o početnom stanju prostora, obimu potrebnih promjena ili zemlji u kojoj se otvara izložbeni prostor •
- Fleksibilni smo u prihvaćanju početnog stanja prostora kako ne bismo stvarali nepotrebne troškove poslovnog partnera.
Osnovni zahtjevi sustava
- izložbeni prostor u odabranim gradovima, preko 50 tisuća. stanovnika
- prostori veličine 50-80 m2 koji se nalaze u centru grada, u glavnoj trgovačkoj ulici ili u trgovačkom centru • pokrivanje troškova dizajna prodavaonice, namještaja i ostale potrebne opreme
- pokriće troškova najma poslovnog prostora i zapošljavanja djelatnika trgovine
- kupnja robe • praćenje prodaje
Informacije o davatelju franšize
Esotiq & Henderson S.A.
ul. Budowlanych 31C, 80-298 Gdańsk, Poland
+48 693 990 346
Kontakt osoba za kandidate
Emilia Romanowska (engleski jezik)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.
Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.
LPP, poljska modna tvrtka koja u vlasništvu ima brandove Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi maloprodajnu mrežu i na Balkanu. Najavljuje ulazak i na novo tržište ove regije.
Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.