Esotiq
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
ESOTIQ & HENDERSON je brand koji je na tržištu dulje od 20 godina. On je već "div" u prodaji donjeg rublja u Poljskoj, s više od 260 vlastitih i franšiznih trgovina, a već nekoliko godina uspješno otvara nove lokacije izvan Poljske.
ESOTIQ je brand donjeg rublja za energične, moderne i samosvjesne žene. Naša misija je oblikovati žensko tijelo kroz donje rublje profinjeno do svakog detalja! Dakle, dok ga nosite, uvijek se osjećate samouvjereno i jedinstveno. To je moguće zahvaljujući našem dvadesetogodišnjem iskustvu u dizajniranju grudnjaka koje izrađujemo od najboljih materijala, vođeni "umjetnošću" preciznog mjerenje ("brafitting"), odnosno, izradom takvog donjeg rublja koje će najbolje pristajati vašem tijelu.Vjerujemo da savršeno odabran grudnjak znači dobar osjećaj i udobnost, za svaki dan.
Osim donjeg rublja, ESOTIQ trgovine nude kolekciju pidžama, kupaćih kostima, čarapa i kozmetike.
Potencijalnim inozemnim partnerima nudimo mogućnost otvaranja ESOTIQ trgovina i u vašoj zemlji!
Od samog početka suradnje potencijalni poslovni partner može se osloniti na naše savjete, počevši od odabira odgovarajuće lokacije i mogućnosti našeg sudjelovanja u pregovorima o uvjetima najma. Koordiniramo cijeli proces otvaranja trgovine, pomažemo u dizajnu prodajnog prostora, kao što možemo pomoći u opremi i pomoći pri odabiru dobavljača opreme, ukoliko partner želi da njegov inventar (namještaj) bude proizveden u Poljskoj. Potencijalni poslovni partner ne mora imati iskustvo u ovoj branši – sva znanja mogu mu se prenijeti kroz obuku. Najvažnije nam je da potencijalni partner bude predan temeljnom obavljanju djelatnosti.
ESOTIQ stavlja veliki naglasak na podršku prodaji kroz obuku osoblja, dijeljenje jedinstvenog znanja i razvoj asortimana proizvoda u suradnji s istaknutim stručnjacima u modnoj industriji.
Broj franšiznih poslovnica
260 (Poljska)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Nudimo provjereni poslovni model koji jamči zadovoljavajući prihod.
- Briga za ESOTIQ partnere u svakoj fazi suradnje. Pružamo podršku u kontinuitetu – od procesa uređenja prodajnog prostora, do stalne podrške u svakodnevnom poslovanju.
- Svaka ESOTIQ trgovina dio je lanca - njen izgled mora biti jedinstven. Naši partneri koriste usluge naših dizajnera u uređenju svog prodajnog prostora, te na taj način realiziraju dizajn prodajnog prostora koji uključuje namještaj, pultove, raspored rasvjete itd. Sve to treba omogućiti takvu postavku koja će kupcu jamčiti udobnost i udobnost, te odgovarajuću količinu izložene robe, što jamči dobru prodaju.
- Nudimo kontakt s našim proizvođačima namještaja, u slučaju da partner želi da se namještaj proizvodi u Poljskoj.
- Pomoć pri uređenju izloga i zbirki u trgovini, uključujući pomoć u izlaganju robe na vješalicama, kao i posebnom namještaju
- Podrška u optimalnoj razini zaliha trgovine, na temelju kapaciteta prodajnog prostora.
- Obuka za proizvode i bra-fitting.
- Slike proizvoda, katalozi i grafike za trgovine i ESOTIQ web stranice.
- Pomoć u provođenju promocija i akcija u trgovini i na stranici
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Očekivani iznos ulaganja ovisi o stanju prodajnog prostora i opsegu potrebnih promjena, a svakako i o državi odnosno gradu u kojem partner želi poslovati.
- Trošak ulaganja u uređenje lokala u prosjeku iznosi oko 225 EUR neto/m2 (namještaj i dekorativni elementi).
Osnovni zahtjevi sustava
Osnovni zahtjevi:
- prodajni prostor na dobroj lokaciji, u mjestima s više od 50 tisuća stanovnika;
- prostor bi trebao biti veličine 50 - 100 m2, i trebao bi se nalaziti u centru grada, u glavnoj poslovnoj ulici ili u trgovačkom centru;
- Partner snosi troškove uređenja trgovine, namještaja i ostalog potrebnog inventara;
- Partner snosi troškove najma prodajnog prostora i zapošljavanja radnika;
- Partner kupuje robu od nas;
- Praćenje prodaje (sales monitoring) je obavezno.
Informacije o davatelju franšize
Esotiq & Henderson S.A.
ul. Budowlanych 31C, 80-298 Gdańsk, Poland
+48 693 990 346
Kontakt osoba za kandidate
Emilia Romanowska (engleski jezik)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.
Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.
LPP, poljska modna tvrtka koja u vlasništvu ima brandove Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi maloprodajnu mrežu i na Balkanu. Najavljuje ulazak i na novo tržište ove regije.
Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.