Helen Doron English

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Helen Doron brend poznat je i priznat u cijelom svijetu. Više od tri milijuna zadovoljnih polaznika i više od 1000 škola dokazuju da je ova metoda učenja engleskog jezika najbolja moguća na tržištu i da osigurava kvalitetu kako polaznicima tako i vlasnicima škole.
Kao Helen Doron franšizer imate pravo ekskluzivnosti na svom području. Svakom franšizeru pružamo podršku u izradi poslovnog plana, pronalaženju idealne lokacije, opremanju prostorija, odabiru učitelja i uspostavljanju jedinstvenih mikro struktura poslovanja kako bi svaka škola uspješno radila od prvog dana. Svaki franšizer je točno upućen u funkcioniranje svih razina Helen Doron poslovanja i tako bez početnih i kontinuiranih problema ulazi u svijet poduzetništva.
Za primatelje franšize u Hrvatskoj
Pored toga što tražimo nove franšizere koji bi otvorili i vodili Helen Doron školu u svom gradu, postoji i opcija preuzimanja postojeće škole u Varaždinu. Radi se o razrađenom biznisu – budući primatelj franšize preuzima izvrsnu lokaciju u centru Varaždina, potpuno uređenu, brendiranu, dvije učionice te naravno polaznike. Moguć je dogovor i oko preuzimanja jedne učiteljice.
Broj vlastitih poslovnica
6
Broj franšiznih poslovnica
28
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Uz početnu podršku pri otvaranju svoje škole, svakom franšizeru nudimo svakodnevni sustav potpore i školovanja. To znači da periodički organiziramo školovanja za sve razine poslovanja - od uspješnog timskog rada, marketinga, digitalnog marketinga, financija do menadžmenta.
Interni tim visoko motiviranih stručnjaka svakodnevno stoji na raspolaganju za sva pitanja vezana za poslovanje, rad učitelja ili komunikaciju s roditeljima i polaznicima. Kontinuiranim zajedničkim radom unapređujemo poslovanje Helen Doron na mikrolokaciji i u regiji.
Temelj svake škole su učitelji koji nakon prvotnog školovanja redovito polažu daljnja školovanja i kroz redovite sastanke i obilaske usavršavaju svoj rad i kvalitetu brenda i proizvoda.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- 6.000 – 10.000 EUR (franšizna naknada)
- 2.000 – 4.000 EUR (uređenje i opremanje prostora)
- 1.000 EUR – edukacija učitelja
Osnovni zahtjevi sustava
Helen Doron franšizer može otvoriti obrt ili doo. Svi Helen Doron učitelji moraju dobiti Helen Doron certifikat polaganjem Helen Doron edukacije Teacher training course. Helen Doron franšizer je uključen u tekuće poslovanje kao učitelj ili samo kao voditelj centra.
Informacije o davatelju franšize
Laka spika d.o.o.
Sveti Duh 36, 10000 Zagreb
(+385) 91 2514 430
Kontakt osoba za kandidate
Danijela Haralović (hrvatski jezik
engleski jezik)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Škola za intelektualni razvoj djece „Malac Genijalac“ osvojila je „Franšiznu nagradu godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Coders Lab, lanac IT akademija iz Poljske, nastavlja sa širenjem franšizne mreže na Balkanu.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.

Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sustva prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Tko su poželjni primatelji ove franšize?
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.