Još jedan brand AccorHotela stiže u BiH

Igor Erhartič i trener Mirko Srđanov
Bit će to još jedan luksuzni brand AccorHotels grupacije u Bosni i Hercegovini. Nakon što je početkom 2017. potvrđena izgradnja hotela MGallery by Sofitel u Tarčinu kod Sarajeva, sredinom travnja, francuska je grupacija AccorHotels potpisala franšizni ugovor s grupacijom Al Shiddi International, koja će u glavnom gradu Bosne i Hercegovine otvoriti hotel pod brandom Swissôtel.
– Ovo je uzbudljiv ulazak Swissôtel branda na novo tržište i savršen dodatak našem portfoliju za destinacije diljem Europe – izjavio je Duncan O’Rourke, COO luksuznih brandova u Europi za AccorHotels.
Swissôtel je lanac luksuznih hotela s 5+ zvjezdica, a u portfoliju francuske grupacije nalazi se od prošle godine.
Kako se navodi u priopćenju grupacija, hotel u Sarajevu bi se trebao otvoriti početkom 2018. godine. Bit će smješten u blizini zgrade Vijeća ministara BiH, u sklopu poslovnog centra Sarajevo City Center, koji dnevno obiđe 30.000 posjetitelja. Hotel će imati 218 prostranih soba, privatni klub, tri restorana, Pürovel Spa & Sport centar, kao i kongresnom prostor na površini od 500 četvornih metara. Ovom investicijom osigurat će se 200 direktnih i 400 indirektnih novih radnih mjesta.
Kao primatelj franšize, projektom upravlja grupacija Al Shiddi International iz Rijada, koja je jedna od istaknutih investiconih kompanija u Saudijskoj Arabiji, s velikim portfoliom lokalnih i globalnih invesicija u području financijskih usluga, nekretnina, poljoprivrede, proizvodnje, industrije i maloprodaje.
S više od 4.000 hotela i 570.000 soba, francuski AccorHotels je ne samo najveći europski, već i jedan od vodećih svjetskih hotelskih operatera. Prisutan je u 92 zemlje i izdvaja se po raznovrsnim hotelskim brendovima, u svim kategorijama, od ekonomičnih do luksuznih. AccorHotels se na svjetskim tržištima širi kroz više kanala i strategija: izravnim prisustvom (otvorenjem vlastitih hotela), menadžment ugovorima, ali i franšiznim ugovorima, tj. davanjem franšize, kao sve prisutnijom strategijom.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Tomislav Fain je već 15 godina u poduzetništvu, bavi se turizmom i ugostiteljstvom. Kada je odlučio otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, uzeo je franšizu LG Laundry Lounge.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.