Husse osvaja Hrvatsku

Proteklih mjesec dana bilo je vrlo uspješano za franšizni sustav Husse u Hrvatskoj. Potpisana su još dva franšizna ugovora te će hranu za pse i mačke ovog švedskog branda novi franšizni partneri dostavljati na području triju županija – Primorsko-goranske, Brodsko-posavske i Požeško-slavonske.
Zanimljivo je da su franšize „otišle“ u ruke tri mlade poduzetnice. Za Primorsko-goransku županiju primatelji franšize postale su Tanja Ćepulo i Sanja Korkut iz Rijeke, vlasnice tvrtke TaSana, dok će druge dvije županije pokrivati Irena Sočković iz Slavonskog Broda, vlasnica tvrtke IGS.
Zorislav Zlatar, primatelj master franšize za brand Husse u Hrvatskoj, kaže da su se za ove poduzetnice odlučili jer su pune elana, želje za radom i imaju dosta dobrih ideja. – Primorsko-goranska županija pokriva prilično veliko područje, prostorno i po broju stanovniku. Populacija je oko 300.000 stanovnika. Zato smo birali franšizere koji su spremni raditi. Tanja i Sanja iz Rijeke svjesne su da Husse franšiza ima veliku perspektivu, ali su isto tako svjesne da uspjeh ne dolazi preko noći – kaže Zorislav Zlatar.
Kada je riječ o Brodsko-posavskoj i Požeško-slavonskoj županiji, Irena Sočković je, prema njegovim riječima, dobila respektabilan teritorij s velikim potencijalom. – Njezino iskustvo, znanje i želja zasigurno će rezultirati odličnim poslovnim rezultatima. Svi primatelji su prošli obuke o Husse načinu poslovanja, kao i o samim proizvodima. Posla ima jako puno, a novo znanje i podrška trebaju im omogućiti uspješan početak i organizaciju posla. Husse franšiza je jako cijenjena i uspješna upravo zbog toga što višestruko vraća sav trud, vrijeme i sredstva koja uložite u poslovanje – objašnjava Zlatar.
Prije nego što su postale dio Husse „obitelji“, Tanja Ćepulo i Sanja Korkut iz Rijeke kažu da su neko vrijeme razmišljale o pokretanju vlastitog posla. Ova ih je franšiza privukla najviše zbog prirodnih i visokokvalitetnih proizvoda namijenjenih životinjama. – Cijeli smo život okružene psima i volimo životinje. Specifične potrebe našeg kućnog ljubimca uputile su nas na istraživanje zdravijih i prirodnijih proizvoda. Husse sustav nam se učinio vrlo dobro razrađen te specifičan po suvremenim načelima prodaje i dostave. Mislimo, prije svega, na online narudžbe te dostave na kućnu adresu. Također, ono što nas je privuklo je 100% prirodna hrana, bez GMO-a, umjetnih bojila i konzervansa. S obzirom da i same konzumiramo takvu vrstu prehrane, isto to smo poželjele ponuditi našim ljubimcima, ali i podijeliti ovo znanje s drugim vlasnicima kućnih ljubimaca – kažu na početku razgovora Tanja i Sanja.
Do sada se nikada nisu bavile privatnim poslovima. Radile su uglavnom u većim sustavima. Posljednjih 11 godina Tanja radi u projektiranju i prodaji kuhinja, pa je ulazak u drugi posao, koji se temelji na prodaji, smatrala prirodnim korakom. – Stečena iskustva u navedenom području rada puno su mi značila za pokretanje vlastitog posla, a spajanje posla sa životinjama dovelo me je do toga da radim u području koje izrazito volim – kaže Tanja Ćepulo.
Sanjina priča nešto je drugačija. Ona dolazi iz akademskog svijeta i zapravo ju je na promijenu karijere ponukao ljubimac Sabi. Inače, posljednjih sedam godina radi kao voditeljica Ureda za studente s invaliditetom na Sveučilišnom savjetovalištu Sveučilišta u Rijeci. – Imala sam tu sreću da učim od studenata s invaliditetom kako živjeti život, cijeniti mnoge stvari i pomicati vlastite granice. Obje smo mišljenja da raznovrsne profesionalne kompetencije koje smo usvojile tijekom dosadašnjeg rada, kao i obostrana motiviranost za razvoj privatnog posla, uz jasno definiranu ideju i ciljeve, može dovesti do razvoja uspješnog poslovanja – kaže Sanja Korkut.
Kad su se odlučile na ovaj posao, ušle su sa željom da potencijalnim kupcima približe važnost zdrave i kvalitetne prehrane kućnih ljubimaca. – Brigom o prehrani ljubimaca možemo učiniti mnogo za njihovu bolju i bezbrižniju starost, a samim time prevenirati i smanjiti troškove liječenja. Vjerujemo da će našim individualnim pristupom Husse koncept biti prepoznat na području Primorsko-goranske županije – kažu njih dvije.
Irena Sočković iz Slavonskog Broda – zadužena za Husse franšizu na teritoriju Brodsko-posavske i Požeško-slavonske županije
Irena Sočković iz Slavonskog Broda kaže da je, prije nego što je potpisala franšizni ugovor, bila nezaposlena te da joj se Husse franšiza učinila idealnom za pokretanje vlastitog posla. – Iskustvo u dosadašnjem radu na raznim poslovima, koji su u većini slučajeva bili u prodaji, dobra komunikacija s ljudima, za mene je bila presudna da se odlučim baš za Husse franšizu. Husse je svjetski lider u kućnoj dostavi hrane za ljubimce. To da je švedski brand koji uspješno posluje već 30 godina, samo po sebi govori o stabilnosti i profitabilnosti koncepta. Još jedna od prednosti u nizu je što se može raditi od kuće, te samo mogu organizirati svoje vrijeme. Osim toga, riječ je o uhodanom sustavu, detalja osmišljenom načinu vođenja posla – navodi Sočković što ju je sve privuklo Husse sustavu.
Zorisalv Zlatar ističe da je iskustvo više od 1.100 Husse franšiza u cijelom svijetu pokazalo da se svaki uloženi početni trud u razvoj poslovanja, poslije višestruko vraća. Stoga ne sumnja da će ispravnim pristupom poslu i novim primatelji postići odlične rezultate.
Podsjećamo, Husse je ranije, tijekom ove godine, dobio franšizne partnere i za teritorij grada Splita, Zagreba (zapad i jug) te Bjelovarsko–bilogorsku županiju i istočni dio Zagrebačke županije.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.