Promjene kod Mr. Bricolage

Nakon preuzimanja prodavnice koja u Novom Sadu radi od lipnja 2010. uveden je i novi asortiman: bijela tehnika, televizori, mali kućanski aparati, telefoni, kućna galanterija, posuđe, staklarija, kristal, keramika i posteljina. Starim dobavljačima su se pridružili i novi, pa se u tržnom centru u Novom naselju može pazariti više od 30.000 artikala.
Brico S je franšizu za Novi Sad preuzeo od tvrtke Briko Spec. Većinski vlasnik tvrtke Briko Spec je francusko-bugarska tvrtka Doverie Brico, koja ima desetogodišniji ugovor o franšizingu sa matičnom francuskom kompanijom Mr. Bricolage. Tvrtka Doverie Brico posjeduje ekskluzivno pravo na širenje francuskog brenda Mr.Bricolage u jugoistočnoj Europi.
Svoj prvi centar Mr. Bricolage je otvorio u Nišu 2009. godine, i mada su imali vrlo ambiciozne planove, prema posljednjim poslovnim potezima se čini da očekivanja nisu u potpunosti ispunjena. Naime, iako je ranije planirano da se u Nišu pored prodajnog centra izgradi i distributivno-logistički centar iz kojeg bi se opskrbljivala tršišta Srbije i Makedonije, maloprodaja je u tom gradu nedavno obustavljena. Objekt je prodan trgovinskom lancu DIS.
Za sada rade Mr. Bricolage u Novom Sadu i Beogradu, koji je otvoren u listopadu 2011. Sudeći prema posljednjim događanjima, najave da će nakon beogradskog objekta biti otvorena još tri neće biti ostvarene u skorijoj budućnosti.
U Srbiji su mnogi slični centri, u kojima se mahom prodaje oprema za uređenje kuće i vrta, otvoreni u „nesretnom trenutku“ koji je označio početak svjetske krize. Potrošači su u isto vrijeme počeli „režu“ svoje kućne budžete. S rastom nezaposlenosti i padom kupovne moći, pad trgovine na malo iskusile su i prehrambene trgovine. Centri koji rade po konceptu „uradi sam“ nisu bili u stanju da se odupru takvim okolnostima. Većina je zatvorena, ne samo u Srbiji već i u zemljama regije: hrvatski Pevec, slovenski Merkur, a danak krizi je najzad platio i Mr. Bricolage u Nišu.
Trgovine Mr. Bricolage su, inače, sagrađene po francuskim standardima. Osoblje je specijalno obučeno da klijentima ponudi savjet i rješenja za njihove projekte. Svaka trgovina nudi i određene dodatne usluge, kao što su rezanje drveta, stakla, uramljivanje, toniranje, rezanje ključeva, oštrenje lanaca, transport kupljene robe. Robna marka Mr. Bricolage se pojavila još 1964. kada je grupa francuskih poduzetnika osnovala Nacionalnu asocijaciju koja je okupila trgovce u „uradi sam“ sektoru. Brand je registriran krajem sedamdesetih. U okruženju su prvu prodavaonicu otvorili 2000. u Sofiji u Bugarskoj. Uskoro bi trebao da bude otvoren centar i u Makedoniji, dok u Rumunjskoj već imaju tri prodavaonice. Na tržištu jugoistočne Europe nastupaju kao franšiza. Prisutni su i u Maroku, Mauricijusu, Urugvaju, Andori, Madagaskaru. U Francuskoj pod ovim brendom radi oko 640 radnji, a izvan zemlje posluje oko 60 prodavaonica.
pročitajte članke

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se