Kako to radi Konzum

Kupovina preko interneta i kućna dostava nisu više novina za većinu trgovaca u regionu. Konzum je, ipak, pokrenuo novi koncept internet prodavnice. Usluga „PoKupi“ daje mogućnost kupcima da naruče robu preko interneta i preuzmu je u trgovini tog dana, pod uslovom da je porudžba poslata do podneva. Račun se može platiti preko interneta ili po preuzimanju robe.
Trgovci na sve načine pokušavaju primamiti potrošače, što ne treba da čudi, budući da je trgovina na malo u Hrvatskoj prošle godine iz mjeseca u mjesec bilježila pad i gotovo svaki put veći nego što se očekivalo. U Srbiji je još gore - u studenom je pad trgovine na malo u odnosu na listopad bio 7,5 posto.
Takav scenarij vodi u sunovrat ne samo trgovce, već cjelokupno gospodarstvo, pošto bez potrošnje nema ni proizvodnje. Inovacije u trgovini zato nisu stvar prestiža niti izbora, već neminovnost bez koje brod može lako potonuti. Mnogi svjetski stručnjaci predviđaju da će 2013. ključ uspjeha biti u unapređenju servisa za potrošače, a fokus na klijenta mora da bude veći nego ikad, jer privlačenje novog potrošača nekoliko puta je skuplje nego zadržavanje postojećeg.
Ukoliko se, ipak, malo zagrebe po površini, doći ćemo do zaključka da je uvođenje internet trgovine borba za neko buduće parče kolača. U zemljama regiona kupovina preko interneta još uvijek nije masovna. Međutim, vremena se brzo mijenjaju, pa bi internet trgovina mogla postati veoma popularna, a ko se prvi pripremi za nju, uzeće zasigurno najveći dio tržišta.
Stoga se svaki potez trgovaca ka internetu mora smatrati dobrim. Dobar primjer je Univerexporta u Srbiji, koji sve intenzivnije reklamira svoj e-hipermarket eLAKOLIJE, skoro pa isto kao i obične markete. Konzum je uslugom „PoKupi“ otišao i korak dalje. Taj lanac ne samo što je ranije razvio internet prodaju, već u taj segment uvodi i inovacije.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.