Iberijci u Hrvatskoj
DIA (Distribuidora Internacional de Alimentación) je treći po veličini hard diskont trgovački lanac, i nalazi se tik iza njemačkih maloprodajnih lanaca Aldi i Lidl. Španjolski lanac je od 1999. do 2011. bio integriran u grupu francuskog trgovca Carrefour, da bi se u srpnju 2011. desio jedan od najznačajnijih događaja u povijesti tvrtke - odvajanje od Carrefour-a i izlistavanje na Španjolskoj burzi.
Ovaj diskontni lanac posluje kroz tri formata: kao DIA market, DIA maxi i DIA fresh. DIA maxi su najveći objekti koji imaju najširi asortiman robe. DIA fresh prodavaonica je najmanji format ovog lanca i bazira se na prodaji svježih namirnica, povrća, voća, mesa, ribe i slično. DIA market je pak "komšijska radnja" u kojoj se asortiman često mijenja. Španjolski trgovački lanac se prvo i najčešće pojavljuje s ovim formatom na inozemnim tržištima i podrazumijeva smještanje u objekt od oko 400 četvornih metara.
Na kraju trećeg kvartala prošle godine bruto prihod tvrtke je iznosio nešto manje od tri milijarde eura.
Ovaj diskontni lanac s dvadesetogodišnjim iskustvom u širenju mreže kroz franšize trenutno ima oko 7.000 trgovina, pri čemu oko 2.800 radnji posluje kroz franšizu. Prema podacima konzultantske kuće Franchise Europe and Tormo y Asociados, to ga čini trećim po veličini franšiznim prehrambenim lancem u Europi i liderom na tržištu Španjolske. Prema podacima sa zvaničnog portala, u kompaniji se nadaju da će franšizni radnje činiti 40 posto globalne mreže prodavaonica do kraja 2013.
Lanac se širi na tržištima Francuske, Turske, Brazila, Argentine i Kine, a na tržištu Portugala nastupa pod markom Minipreco. Lanac, osnovan davne 1979, zapošljava oko 47.500 ljudi.
pročitajte članke
Vuna kao vrijedan resurs
/16.02.2021
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Otvoren Subway u Hrvatskoj
/27.04.2017
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Na ovogodišnjoj konferenciji "Franchising 2012: Innovation, the Internet and Cross-border growth“ učesnici su razmjenili iskustva, ukazali na probleme i moguća rješenja na tržištu franšiza.
Ove su godine mnoge novine obilježile poslovanje franšiznog sustava „Malac genijalac“. Osim novih tržišta na kojima počinje s radom, ponuđeni su i novi edukativni programi.