Francuska kvaliteta u Srbiji

Početkom godine tvrtka Sodibal je potpisala ugovor o partnerstvu sa francuskom tvrtkom Groupe Casino i tako postala službeni distributer proizvoda tvrtke Casino za tržište Balkana. Međutim, pored distribucije proizvoda, predviđeno je i otvaranje maloprodajnih objekata. Od planiranih sedam, dva prodajna objekta bi bila u Beogradu.
- Značajan broj Casino proizvoda bit će uvezen iz Francuske. Naša želja je doneti francusku kvalitetu u Srbiji - izjavio je Nicolas Herriau, generalni direktor Sodibala.
U tvrtki, međutim, saopštavaju da će snažno surađivati i sa lokalnim dobavljačima.
Groupe Casino nikada nije imala snažnu poziciju u središnjoj i istočnoj Europi. Van Francuske je svojevremeno bila prisutna na tržištu Poljske, Litve i Latvije. Tržište Poljske napuštaju 2006. kada su svoje hipermarkete prodali Metrou, a diskontne trgovine Tesco-u. Godinu dana kasnije, franšizoprimac IKI raskida ugovor i Casino napušta baltičke zemlje.
Razvojna strategija tvrtke Groupe Casino je bazirana na partnerstvima. Sa partnerskim tvrtkama francuski lanac distribuira robu u Hong Kong, Singapur, Filipine, a franšizne trgovine ima na Bliskom istoku, Africi, Madagaskaru i Mauricijusu. Na Bliskom istoku su prisutni s deset franšiznih radnji u Kuvajtu, Bahreinu i Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Krajem 2011. Groupe Casino potpisuje i partnerski sporazum s katarskim ritejlerom, tvrtkom Al Meera, namjeravajući razviti mrežu Géant hipermarketa u Kataru i Omanu.
Tvrtka je prisutna i u Brazilu, Argentini, Kolumbiji, Urugvaju, Tajlandu i Vijetnamu.
Geoffroy Guichard je prvu prodavaonicu smjestio u salu starog kabare kazališta "Casino Lyrique" u Sent Etjenu, što je odredilo i ime tvrtki. Počela je s radom još u XIX stoljeću, točnije 1898. Danas, Casino ostvari godišnji promet od 50 milijardi eura kroz više od 12.000 prodajnih objekata.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.