Snažno u franšizni razvoj

Najveći hrvatski lanac esports igraonica Friendly Fire pokrenuo je investicijsku kampanju na platformi Funderbeam SEE vrijednu 600.000 dolara ili oko 4,5 milijuna kuna. Putem ove globalne digitalne platforme, koja startupima i poduzećima u razvoju omogućuje prikupljanje kapitala po povoljnijim uvjetima od venture capitala i drugih oblika ulaganja, hrvatske su tvrtke do sada prikupile više od šest milijuna eura.
Friendly Fire, koji za sada ima devet esport igraonica sa više od 75 tisuća aktivnih korisnika u Hrvatskoj, BiH i Austriji, osnovan je prije pet godina. Nakon što su se nedavno s Funderbeamom predstavili investitorima na događaju organiziranom na Zagrebačkoj burzi, iz tvrtke su poručili da je krajnji cilj ulazak na američko tržište.
Svjesni su da sektor esports igraonica ima skoro nemjerljiv potencijal za rast. – Tržište na Zapadu je gotovo netaknuto. Kina već sad ima otprilike 150 tisuća igraonica, a Koreja 20. Esports bilježi eksponencijalni rast i stalno se pojavljuju novi brendovi na tržištu. Velika je prednost što i dalje nema broja jedan, na tom mjestu vidimo naš Friendly Fire – komentirao je David Kosir, osnivač i vlasnik ovog koncepta.
Razvoj putem franšize
Friendly Fire je do sada bio fokusiran na razvoj mreže svojih esports igraonica na tlu Europe. Nakon prve lokacije koja je otvorena 2017. godine u Zagrebu, već sljedeće 2018. otvorena je i prva franšiza u Bosni i Hercegovini, da bi do kraja 2020. imali devet lokacija u tri zemlje – Hrvatskoj, BiH i Austriji. Tijekom pandemije udvostručili su razvoj franšizne mreže i pripremili se za globalnu ekspanziju.
Iz tvrtke poručuju da do kraja 2023. planiraju otvaranje dodatnih 30 lokacija u SAD-u, Meksiku, Austriji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.
– Friendly Fire se ističe u podršci svojim primateljima franšize u svim segmentima – od izgradnje, preko managementa, marketinga do IT-a. Imamo tim koji stoji na raspolaganju primateljima franšize u bilo koje doba. Glavna prednost Friendly Fire franšize je naš software koji automatizira sve procese unutar Esports Arene i štedi puno vremena i novaca našim primateljima franšize. Naplaćivanje, analitika, izvješća, kasa, upravljanje korisnicima, roditeljska zaštita, GDPR kompatibilnost, mobilna aplikacija, desktop aplikacija, upravljanje serverom, mrežna konfiguracija, esports lige i turniri, sustav nagrađivanja i vjernosti – samo su neke od karakteristika našeg software-a – ističe Kosir na koje sve olakšice i prednosti mogu računati primatelji ove franšize.
Kako otvoriti franšizu Esports Arene Friendly Fire?
pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.