Stoj, pripremi se, vozi!
Ne postoji osoba, a naročito ne dječak ili muškarac koji ne želi automobil od najranijeg djetinjstva. Prirodno, njime se dokazuje zrelost i sposobnost, ostvaruje sloboda. Nažalost, mnogi ne shvate na vrijeme da imati automobil znači i preuzeti veliku odgovornost i automobil, češće nego bismo to htjeli priznati, predstavlja ozbiljnu opasnost po život.
Tvrtka Jumicar predstvalja koncept i - posao - koji može pridonijeti smanjenju broja nesreća i žrtava u prometu, a naročito onih koji ih izazivaju.
Ideja je prilično jednostavna: Jumicar omogućuje da djeca već u dobi od sedam godina dobiju priliku da voze prave male automobile sa ekološkim pogonom, po stalnim i mobilnim poligonima koji sigurno simuliraju stvarne uvjete vožnje. Tako se kroz zabavnu i praktičnu nastavu djeca obrazuju o prometu, a na kraju obuke dobivaju i dječju vozačku dozvolu. Umjesto da gledaju dosadne filmove i zijevaju tijekom predavanja o opasnostima u prometu, djeca postaju ne samo mali vozači, nego budući oprezni i spretni sudionici u prometu koji neće biti prijetnja po sigurnost i živote drugih.
Ideja za koncept se rodila u Finskoj 1989. Osnivač Jumicar-a Jukka Nappari nabavio je nekoliko minijaturnih automobila koje su djeca prvo vozila bez priče o sigurnosti u prometu. Onda mu je palo na pamet da na poligon postavi nekoliko prometnih znakova. Uočio je da djeca neusporedivo brže i lakše uče i prihvaćaju pravila u praksi nego kroz priču. Bilo je očigledno i da su mnogo motiviraniji ako se voze pravim malim automobilima sa benzinskim motorima, nego ako po poligonu hodaju ili voze bicikle. Nappariju nije trebalo mnogo da shvati da je stvorio odličan koncept i danas, 22 godine nakon davanja prve franšize, poligoni, automobili i program obuke Jumicar postoje još u 15 zemalja.
Što koncept nudi?
Čitav koncept je zamišljen tako da na jednom mjestu ponudi aktivnosti i zabavu za cijelu obitelj. Prvo, sama obuka na stacionarnim poligonima je namijenjena djeci: polaznicima škole se izdaju karte, a po uspješno završenom tečaju i vozačke dozvole. Djeca i roditelji, odnosno pratitelji, mogu se osvježiti i okrepiti napicima i hranom. U sklopu objekta se prodaju i suveniri (majice, kape, kacige, rukavice ...). Poligoni se mogu zakupiti za rođendane i proslave, a neki od njih imaju i prateće objekte, poput terena za mini-golf ili neku drugu zabavu za djecu i pratioce.
Mobilni poligoni mogu se angažirati za promotivne potrebe auto-kuća, robnih kuća sa parkingom ili garažom, sajmova, događaja poput obilježavanja Dana sigurnosti, školskih natjecanja u poznavanju prometa, proslava ili bilo čega drugog.
Specifična priroda aktivnosti Jumicarovih poligona privlačit će intres i nekih veoma moćnih potencijalnih partnera: auto-kuća, osiguravajućih kuća, prodavaca goriva i opreme, auto-škola i mnogih drugih koji će biti zainteresirani reklamirati na zastavama na poligonu, naljepnicama na automobilima.
Potrebne investicije
Minimalno ulaganje potrebno za master franšizu Jumicar-a i nabavu rabljenih automobila se kreće od oko 26.000 eura. Sa novim vozilima, cijena je oko 36.000 eura.
Investicija uključuje pet automobila, licencu za početnih pet godina (1.000 eura po automobilu) i osnovnu opremu - prometne znakove, semafore s upravljanjem, materijal za poligon, ostalu opremu i startni paket sa materijalom za marketing.
Centrala Jumicar-a jamči svakom primatelju master franšize teritorijalnu ekskluzivnost, odnosno da nitko u datoj oblasti neće dobiti franšizu za pokretanje Jumicarovog parka za obuku djece. Centrala, također, detaljno pomaže pri izboru mjesta za poligon, kao i pri njegovom opremanju. Jumicar nudi i mogućnost povoljne nabave brojnih proizvoda potrebnih za rad. Dostavlja promotivni materijal i razvija marketinšku strategiju, a o svemu novom u ponudi i konceptu obavešatava primatelje franšize na godišnjim sastancima. Svaki operater dobiva i priručnik sa svim bitnim podacima o vođenju poligona, bilo stacionarnog, bilo mobilnog.
Jumicarovi automobili imaju sve što i pravi automobili s automatskim mjenjačem. Posebno su koncipirani i dizajnirani za djecu, imaju šasiju od polietilena koji bez ikakvog traga amortizira udarce do 20km/h. Sigurnost pojačavaju pojas za vezanje u tri točke i hidraulične disk-kočnice. Imaju ekološki četverotaktni benzinski motor. Potrošnja je oko 0,3 litre normala na sat, uz emitiranje buke od svega 52 decibela. Brzina automobila je ograničena na 15km/h. Motori iznimno dugo traju, jer rade u režimu niskih okretaja i opterećenja.
pročitajte članke
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Popularno na forumu
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Da, ravnoteža je važna. Jednostavne zagonetke brzo se riješavaju i, ako ih objavite, ljudi će biti dosadno. Tehnički složene zagonetke ne bi trebale biti previše...