Fettuccinima do slave
"Il Vero Alfredo" želi i u zemlje ovog regiona preneti kvalitetu i duh poznatog restorana i pronaći lokalne partnere - primatelje franšize.
Recept za fettuccine s "duplom mjerom maslaca" i parmezanom, nastao je sticajem okolnosti, još davne 1908. godine. Kako je ostalo zapisano u obiteljskoj povijesti, Alfredo Di Lelio, vlasnik malog restorana u Rimu, ovim jednostavnim jelom je okrijepio svoju suprugu koja mu je upravo rodila nasljednika. Priča kaže da žena ne samo da je sa zadovoljstvom pojela porciju Alfredovih fettuccina nego je i predložila da ih uvrsti u izbornik restorana. Maestosissime fettuccine all'Alfredo su postale zaštitini znak restorana "Il Vero Alfredo", a njihova popularnost nije ništa manja ni danas.
Začetak svjetske slave vezuje se pak za posjet zvijezdi američkog nijemog filma - Douglasa Ferbanksa i Mary Pickford. Provodeći medeni mjesec u Rimu, bračni par je 1927. uživao u ovoj originalnoj specijaliteti i toploj dobrodošlici domaćina. U znak zahvalnosti, glumački par je Alfredu poklonio žlicu i vilicu od čistog zlata s vrlo laskavom posvetom: "To Alfredo the King of the noodles" (Alfredu, kralju rezanaca). Od tog doba, Maestosissime fettuccine all'Alfredo privlače goste iz cijelog svijeta, a fotografije stotina slavnih ličnosti koje su do sada posjetile restoran krase njegove zidove.
Više od jednog stoljeća znanje i receptura se prenose sa generacije na generaciju. Danas, restoran vodi Ines Di Lelio, sestra Alfreda III, dok su specijalitete, atmosfera i šarm ovog mjesta jedan od simbola Rima. "Il Vero Alfredo" se, međutim, može naći i u Meksiku, Brazilu, Dubaiju i SAD-u (New York). Tradicija i kvaliteta restorana se, kako kažu, može prenijeti i kroz franšizu. Poduzetnicima diljem svijeta je data prilika da posluju pod brandom slavnog talijanskog ugostitelja, a primatelji franšize se traže i u zemljama ovog regiona.
Vrhunska kvaliteta kuhinje je ono što ih, prije svega, preporuča. Primatelj "Il Vero Alfredo" franšize zato može računati na kompletan prijenos znanja i obuku osoblja za rad u restoranu. Davalac uz to organizira i lanac nabave sastojaka od kojih se prave fettuccine Alfredo, budući da inzistiraju na provjerenoj i vrhunskoj kvaliteti. Dizajn i ambijent franšiznog restorana bi u potpunosti prenosio duh restorana u Rimu i bio bi obogaćen autentičnim detaljima: fotografijama poznatih i slavnih, stolnjacima tipičnog dizajna, priborom za jelo...
Foto: Alfredo I, Alfredo II i Alfredo III
Franšizoprimac može birati između dva ponuđena formata: bara i restorana, a u zavisnosti od toga, bit će određena početna investicija za pokretanje posla, kao i veličina i lokacija ugostiteljskog objekta.
Više informacija o franšizi restorana Il Vero Alfredo pogledajte u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?