Doktor za podučavanje

Prema najnovijim istraživanjima, tržište podučavanja u Australiji "teško je" čitavih 6 milijardi dolara, i, što je još važnije, u posljednjih 5 godina zabilježilo je stopu rasta od cijelih 40 posto. Ne čudi, stoga, što je krajem listopada na tržište najmanjeg kontinenta "stupila" i najbrže rastuća franšiza iz ove branše – Tutor Doctor. Prva franšiza će funkcionirati u Sydneyu, a nakon toga će uslijediti i Melbourne.
Kako prenosi Business Wire, primatelj franšize je Hugh Moore, bivši investicijski bankar, sa dvodecenijskim iskustvom u bankarstvu. Mooreov prvi cilj će svakako biti – uspostavljanje kvalitetne mreže tutora, to jest, učitelja i predavača, koji će na novom tržištu promovirati sam brand i metode podučavanja. Tutor Doctor je inače koncept koji se bazira na tzv. podučavanju učenika "jedan-na-jedan", gdje tutori učenicima daju dodatne satove, iz više područja, dok se čitava nastava održava u domu učenika.
– Odluku da "dovedem" Tutor Doctor u Australiju donio sam impresioniran načinom na koji posluju već 10 godina, a posebno konceptom personaliziranog i prilagođenog podučavanja u kući učenika, koji podrazumijeva da svaki klijent, to jest , učenik dobije adekvatnog tutora koji će, pritom, pružati kompletnu i sveobuhvatnu uslugu – od početnih analiza i konzultacija, do izvještavanja o napretku – kaže Moore.
Tutor Doctor program upravo počinje detaljnom analizom učenika, njegovih trenutnih školskih postignuća, ali i stila učenja, kako bi se i omogućilo "mečovanje" sa tehnikama podučavanja tutora. Istovremeno se surađuje i sa učenikovim školskim učiteljima, kako bi se zadovoljila i njihova očekivanja, čime se i dodatno postiže usklađenost u podučavanju. Tijekom čitavog procesa se intenzivno komunicira i sa roditeljima učenika, koji i sami dobivaju podršku i smjernice za rad. Takvim, sveobuhvatnim, a opet personaliziranim pristupom, Tutor Doctor postiže odlične rezultate u dodatnom podučavanju, čime klijente čini kapacitetnijim za daljnje školovanje i potonju uspješnu karijeru.
Foto: Tutor Doctor
Tutor Doctor osnovan je 2000. godine u Kanadi, kao alternativa velikom broju postojećih koncepata "grupnog podučavanja". Ponudivši jedinstveni koncept obuke "jedan-na-jedan", tvrtka je doživjela brz rast, koji je 2003. godine doveo do uspostave franšiznog modela, a odmah nakon toga, i međunarodne ekspanzije.
Tvrtka danas posluje u SAD, Kanadi, Latinskoj Americi, Srednjem i Bliskom Istoku, Africi i Europi (trenutno u Engleskoj i Irskoj). Namjera tvrtke je daljnje širenje, posebno u one dijelove svijeta gdje je dodatno podučavanje dio društvene tradicije. Imajući u vidu kako tržište dodatnog podučavanja, uslijed intenzivnih promjena kroz koje su prošli i prolaze školski sustavi, snažno raste i u čitavoj našoj regiji, a posebno imajući u vidu naviku uzimanja dodatnih satova, ali i neuređenost koja trenutno na tom tržištu vlada – ne bi bilo iznenađujuće da u dogledno vrijeme koncept Tutor Doctor vidimo i na ovim prostorima!
Za više informacija o ovoj franšizi ispunite FORMU ispod.
pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.