Roomescape u Splitu
Roomescape, igra u kojoj mali timovi (do pet igrača) pokušavaju riješiti određene zadatke – pljačku banke, sprječavanje nuklearne katastrofe – postaje sve popularnija u svijetu. Franšiza Roomescape se za kratko vrijeme proširila u nekoliko zemalja – Srbiji, Austriji, Švedskoj, SAD i Hrvatskoj. Nakon Zagreba, nedavno je stigla i u Split.
![]() |
Avanturistička igra Roomescape od sada se može igrati i u Splitu. Ovo je druga franšiza u Hrvatskoj. Prva je otvorena u Zagrebu. |
U Splitu su otvorene dvije sobe: bunker – cilj igre je spasiti svijet od nuklearne katastrofe i zatvor – gdje je cilj, sasvim očekivano, bijeg iz zatvora.
U narednom razdoblju, prema najavi sa zvanične internetske stranice, te kako smo i ranije pisali, očekuje se otvaranje novih franšiza u Indiji, SAD, Cipru, Italiji, Španjolskoj, Francuskoj.
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.