Qjob

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Qjob je inovativno internetsko C2C (customer-2-customer) rješenje - markertplace tržište ili platforma - koje omogućava klijentima pronaći i angažirati lokalnog profesionalca koji će im pružiti uslugu koju žele (iz širokog spektra usluga - od usluga po kući do raznih poslovnih ili kreativnih usluga, itd.). Na platformi Qjob, vi - kao kupac - lako možete pronaći pravoga profesionalca za uslugu koja vam je potrebna, i dobiti i do 40% bolje uvjete nego na klasičnom tržištu. Registrirani korisnici Qjoba mogu biti i klijenti i profesionalci. Klijenti definiraju zadatke (projekte ili taskove) za koje im je potrebno profesionalno rješenje, a zatim ih objavljuju na platformi. S druge strane, svi profesionalci koji su registrirani za određenu kategoriju usluga, informirani su o svakom novom zahtjevu - zadatku ili projektu - koji se u takvoj kategoriji pojavi na platformi. Ako misle da mogu odgovoriti na takav zahtjev / projekt, ali i ako su zainteresirani za takav posao - daju svoju ponudu. Klijenti tako mogu dobiti više ponuda i odabrati onu koja im najviše odgovara. Klijenti takođe mogu pretraživati ​​bazu podataka registriranih profesionalaca i direktno tražiti ponudu za uslugu koja im je potrebna. Klijent, naravno, na kraju postupka odabire jednog stručnjaka za svoj zadatak, a svi ostali dobivaju obavijest da je zadatak/projekt dodijeljen nekom drugom.

Nakon završetka zadatka ili završetka projekta, profesionalci zatvaraju takav zahtjev na Qjob platformi. Međutim, klijent prvo mora potvrditi da je zadatak/projekt zaista dovršen. U isto vrijeme, tokom cijelog procesa, stranke se mogu međusobno ocjenjivati​. Ukupna ocjena svakog registriranog korisnika prikazuje se u korisničkom profilu.

Qjob usluga aktivna je u Mađarskoj od Siječnja 2020. godine i do sada ima više od 20.000 registriranih korisnika.

Osnivači Qjoba namjeravaju se proširiti na međunarodno tržište putem franšize, vjerujući da će takav model suradnje donijeti najbrži i najkvalitetniji rast. Budući partneri - primatelji franšize - mogu postati partneri ili kupiti prava / franšize za određeni grad, regiju ili čak cijelu zemlju. U potonjem slučaju, takav bi partner zapravo bio primatelj master franšize i on tada ima pravo dalje ponuditi čitav koncept primateljima franšize u manjim lokalnim zajednicama.

Platforma ili tržište za profesionalce sigurno nije novi koncept i revolucionarna ideja na tržištu, a već postoji nekoliko sličnih rješenja - i na Zapadu (TaskRabbit, Thumbtack) - i na Istoku (YouDo, Kabanchik). Međutim, prema najnovijim analizama i istraživanjima, trenutno samo oko 5-7% domaćinstava koristi mrežne platforme kao alat za rješavanje svojih problema i pronalaženje odgovarajućih stručnjaka, ali ovaj se trend brzo mijenja, prvenstveno zbog pandemije virusa korone. To ukazuje na ogroman potencijal ovog tržišta. Regija Srednje i Istočne Europe je u tom pogledu tržište koje je visoko segmentirano i na ovom području ne postoji dominantna i jak brend kao što su gore spomenuti, iako je bilo dosta takvih pokušaja i dosta uloženog novca u takve pokušaje.

Uspjeh koji je Qjob do sada postigao prvenstveno je zbog činjenice da Qjob nastoji uspješno kombinirati dinamičnost i fleksibilnost tehnološkog start-up-a s klasičnim poslom "na terenu", što nam omogućava da imamo partnere koji marketingom i drugim aktivnostima na terenu podržavaju naš tehnološki servis. Takva kombinacija je upravo i suština našeg franšiznog modela.

Broj vlastitih poslovnica

Poslovanje smo započeli u Mađarskoj, sa fokusom na Budimpeštu.

Broj franšiznih poslovnica

-

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

Našim partnerima pružamo opsežnu podršku, uključujući IT podršku, SEO (optimizacija za pretraživače), mrežni marketing, ali i opću podršku za upravljanje i poslovanje.

Zahvaljujući Qjob poslovnom modelu, svako može pokrenuti vlastiti IT startup - čak i oni bez prethodnog poslovnog iskustva. Uz našu poslovnu podršku, primatelji franšize mogu se usredotočiti na marketing u svom lokalnom okruženju.

5 razloga za pridruživanje Qjobu:

1. Tehnološko rješenje

Podržavamo vaše svakodnevno poslovanje profesionalnim tehnološkim rješenjem - platformom/marketplace - koje smo razvili i usavršili. Kroz integriranu administratorsku stranicu imat ćete sve informacije o svim poslovnim procesima.

2. Razvoj i brend

Qjob je dinamično i rastući biznis koje donosi sve prednosti tehnioloških start-upova, temelji se na također dinamičnim potrebama današnjih potrošača, a fokusira se na rad na daljinu i sigurniju i bezbedniju komunikaciju između klijenata i profesionalaca.

3. Marketing

Qjob marketinške aktivnosti fokusirane su na jaku, aktivnu komunikaciju, što u kombinaciji s jakim lokalnim PR aktivnostima daje izvrsne rezultate.

4. Treninzi i obuka

Pružamo detaljnu obuku step-by-step koja će vam pomoći da shvatite njenu suštinu ali i i kako koristiti platformu. Takođe vas osposobljavamo i pomažemo vam da platformu prilagodite za potrebe vašeg lokalnog tržišta.

5. Poslovna rješenja

Posebnu pažnju posvećujemo poslovnom planiranju. U tu svrhu razvili smo interni program planiranja projekata koji je dostupan - kao vid podrške - svim našim partnerima.


Procijenjena ukupna vrijednost investicije

Troškovi pokretanja posla predmet su individualnih dogovora. Uslovi zavise od broja stanovnika lokalne sredine - regije - koju želite da pokrijete. Minimalni dozvoljeni broj stanovnika regije je 200.000.

Vaša investicija sastojala bi se od sljedećih, jednokratnih i redovnih, komponenti: 

  • Ulazna franšizna naknada: jednokratno
  • Tehnološka podrška: mjesečna naknada 
  • Naknada za marketing: mjesečna naknada
  • Redovna franšizna naknada: 0% u prvoj godini poslovanja, nakon toga naknada koja zavisi od prometa

Osnovni zahtjevi sustava

Qjob franšizni koncept pogodan je za sve koji žele pokrenuti vlastiti IT start-up, a da istovremeno dobiju testirani, provjereni i operativno funkcionalni poslovni model.

Šta primatelj franšize mora zadovoljiti?

  • Platiti ulaznu naknadu za franšizu,
  • Da djeluju u lokalnom području s najmanje 200 000 stanovnika,
  • Da koristi sve alate koje smo kao davatelj franšize razvili,
  • Biti predan dugoročnoj poslovnoj saradnji,
  • Da bude aktivan ali i slobodouman,
  • Da ovom projektu posveti najmanje 2-4 sata dnevno,
  • Da imat barem osnovno znanje engleskog jezika.

Informacije o davatelju franšize

Webtech Group Kft.

H-1095 Budapest, Soroksári str. 44 2nd floor, Mađarska

+36309380892

robert@qjob.hu

qjob.hu

Kontakt osoba za kandidate

Róbert Kaszó

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno Qjob.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.