MR.RAZOR
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
NAJBITNIJA činjenica je da radimo sa LJUBAVLJU i da je SVE nastalo IZRIČITO iz LJUBAVI PREMA BARBERINGU.
DANAS, TRŽIŠTE BRIJAČNICA U SVIJETU RASTE IZ GODINE U GODINU I BILJEŽI KONSTANTAN RAST.
Potražnja za uslugama u muškim salonima sve je veća, što potvrđuje rast broja brijačnica u Europi i SAD-u.
MR. RAZOR Barbershop je premium brijačnica modernog doba. Zamišljena je kao spoj tradicionalne brijačnice u kojoj možete dobiti klasično šišanje i brijanje te one suvremene, koja slijedi sve svjetske trendove.
Naša je misija pružiti našim klijentima vrhunsku uslugu i ugodno iskustvo. Za vrhunsku uslugu zaslužne su brojne edukacije i stečeno iskustvo u poznatim salonima diljem svijeta; od Milana, preko Londona do New Yorka. Ugodno iskustvo osigurat će odlična atmosfera, jedinstveno uređen interijer, posvećeno osoblje, a tu je ponuda vrhunskog whiskey-a ili craft piva. Naš brand poznat je po vrhunskim uslugama koje uključuju šišanje, brijanje, feniranje, pranje kose, stiliziranje, a ističu nas posebne tehnike rada s vatrom, voskom i koncem te unikatno šišanje GEOMETRIJSKOM TEHNIKOM. Svaki klijent izlazi SAVRSENOG profila. U našoj brijačnici koriste se preparati za styling najboljih proizvođača, a neke od njih u brijačnici možete i kupiti.
BREND MR.RAZOR JEDNOSTAVNO MORATE IMATI.
Broj vlastitih poslovnica
2
Broj franšiznih poslovnica
-
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Biti dio MR. RAZOR tima znači dobiti svu potrebnu dodatnu edukaciju vas, kao i vašeg osoblja: od šišanja i brijanja do vođenja brijačnice. Osim usvajanja znanja i vještina o upravljanju, naučiti ćete i komunikacijske vještine te osnove prodaje i marketinga. Cilj nam je kvalitetna, standardizirana usluga pružena od strane educiranih radnika s vrhunskim profesionalnim alatima, personalizirana usluga i obiteljska atmosfera te savjetovanje i edukacija korisnika.
Dvotjedna obavezna edukacija održava se dijelom u našem prostoru, a zatim u vašem prostoru. U svakom trenutku, imat ćete na raspolaganju savjete i stručnu pomoć.
Franšizom Mr.Razor dobivate:
- Prava na brand
- Brand book
- Verifikaciju lokacije
- Edukaciju osoblja
- Pomoć i savjetovanje tijekom otvaranja
- Knjigu standarda arhitekture
- Logističku podršku
- Marketinšku podršku i promociju
- Podršku tijekom poslovanja
- Povezivanje s proizvođačima proizvoda za stiliziranje kose i brade
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Od 27.800 – 58.000 EUR ukupno, ovisno o odabranom formatu
- U navedeni iznos uključen Initial franchisee fee, opremanje, prvo punjenje robom...
- Royalty (redovna franšizna naknada): 10%
- Marketing naknada: 1-3%, ovisno o formatu
Osnovni zahtjevi sustava
- Prethodno iskustvo: upravljanje, prodaja i slično.
- Kandidat je energični poduzetnik, karizmatičan, ima iskustva upravljanja ili prodaje, ima viziju i želju donijeti novi koncept na tržište koje poznaje, voditi i razvijati uspješan brand. Iskustvo u području šišanja i brijanja je poželjno, ali nije obavezno. Obavezan je dobar lokalni networking i poznavanje lokalnog tržišta.
- Potreban je prostor veličine minimalno 20 m2, maksimalno 60 m2, a idealno 35 m2
Informacije o davatelju franšize
Mišković Company J.d.o.o.
Dr. Franje Tuđmana 38, Zadar
+385 95 502 1324
Kontakt osoba za kandidate
Ivan Mišković
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija te naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Online platforma Qjob pomaže u povezivanju raznih tvrtki i pružatelja usluga s potencijalnim klijentima. Tvrtka namjerava razviti posao i u Hrvatskoj. Tko može dobiti licencu?
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.