vijesti
Iz Mađarske s ljubavlju
Delikatesne prodavaonice Paprika Gourment nisu samo promoteri mađarske gastronomije, nego i pravi ambasadori mađarske kulture u svijetu.
Unatoč krizi
Pojedini poslovi cvjetaju tijekom krize. Prodaja obnovljivih tonera je pun pogodak, što potvrđuje i Nikola Oršanić, vlasnik master franšize talijanske tvrtke Dama service za Hrvatsku.
Bistro u modi
Nije ni pub ni café. Policajac će vas pustiti unutra, ako nemate ništa protiv da vas usluže konobari u bijelim košuljama s leptir mašnom...
Od franšize do zajedničkog ulaganja
Sportina Group je vlasnik master franšize mnogih robnih marki, a od pre dvije godine sa pojedinim svjetskim modnim tvrtkama posluje i kroz joint venture tvrtke.
Iz Portugala oko svijeta
Tvrtka BodyConcept planira otvoriti svoje centre za njegu ljepote diljem svijeta.
Pink Panter širi mrežu
U posljednjih mjesec i po dana otvorene četiri franšizne Pink Panter ćevabdžinice, dvije u Beogradu, i jedna u Somboru i Vrnjačkoj banji.
„Broj jedan“ iz Zemun Polja
Prodavaonicu u Zemun Polju Steva Trač je otvorio pre sedam godina da bi obezbjedio posao ženi i deci, a posljednjih godinu dana posluje u franšiznom sustavu „Moja radnja“.
Gdje i car ide pješke ...
Nizozemci su poznati po svojim prekrasnim lalama i vjetrenjačama. Ovaj put su pažnju pak privukli originalnom franšiznom mrežom ... javnih zahoda.
Od medicine do osiguranja
U želji da zaradi dodatni novac, medicinska sestra Marica Tanurdžić, počela je prodavati polise osiguranja. Danas je vlasnica druge Uniqa franšize.
Rasterećenje?
Nedavno su u Srbji ukinuti brojni nameti za zanatlije i poduzetnike, pored ostalih i na inicijativu Unije poslodavaca Srbije. Na tu temu pričamo sa Dušanom Korunoskim, generalnim sekretarom Unije.
U duhu vremena
Hrvatska tvrtka Body Creator prilagodila je svoj koncept krizi i ponudila tržištu manje formate: corner i compact franšize.
Kruh naš svagdanji
Papirnate vrećice za kruh kao reklamni prostor? Neobična i jednostavna ideja poljske tvrtke BK Solutions.
Po kavu u "podzemlje"
Subway, najveći konkurent McDonald’s-u, i sam odlučio pokrenuti lanac kafeterija.
Magnet za kupce
Lanac brze hrane Surf’n’Fries uskoro bi se mogao proširiti na tržište Srbije, Makedonije i Crne Gore.
Rakija fest
Šesti Rakija fest održava se 15. i 16. prosinca u Belexpo centru. Na njemu će se predstaviti 40 izlagača.
Jogurt da se smrzneš
Britanska tvrtka My Culture proizvodi i prodaje poslastice od jogurta. Svoj koncept zdrave brze hrane planira proširiti kroz franšizu u Hrvatsku i ostale zemlje regije.
Dječački san prerastao u biznis
Zbog dečačke zaljubljenosti u zrakoplove, Kragujevčanin Vladimir Dobrosavljević je odlučio uzeti franšizu tvrtke Fly Fly Travel.
Ozbiljna šmizla
Pod brandom "Dve šmizle" se već 10 godina pravi i prodaje modni nakit koji je "opčinio" žene ne samo u u Srbiji, već i u regiji. Mreža franšiznih dućana to najbolje potvrđuje.
Digitalna franšiza
Tvrtka MFC Mikrokomerc trenutačno pregovara za širenje franšizne mreže u Makedoniji.
Hrvatska na listi želja
BON BON, češki lanac prodavaonica čokolada vrhunske kvalitete, želi i planira ući na tržište Hrvatske.