Iz Mađarske s ljubavlju

Endre Fazekas, izvršni ravnatelj tvrtke Sió-Eckes koja razvija koncept delikatesnih prodavaonica Paprika Gorment, postavio je sebi ozbiljan zadatak - predstaviti svijetu specijalitete mađarske kuhinje. Fokusirajući se prvo na Europu, tvrtka planira pokrenuti lanac franšiznih prodavaonica koje bi, pored prodaje hrane, imale i kulturnu misiju.
Prva franšizna prodavaonica je otvorena prije skoro dvije godine u Barceloni i tvrtka je do sada ispunila sva svoja poslovna očekivanja.
Prodavaonica ovakve vrste je prvotno trebala biti i mjesto gdje bi se sastajali i družili Mađari koji žive u inozemstvu. Međutim, koncept je znatno više privukao lokalno katalonsko stanovništvo koje je bilo više nego zainteresirano upoznati i probati "najbolje iz Mađarske".
- Očekivali smo veći interes samih Mađara, međutim, 80% posjetitelja je činilo loklanim stanovništvo, 15% strani državljani, a samo 5% Mađari - ističe Veronika Fazekas, upraviteljica poslovnice u Barceloni. - U radnji se može naći više od 1200 proizvoda, ali najveći uspjeh „pobrali" su naši sirevi i dekatesi od mesa.
Poduzetnici iz nekoliko drugih zemalja je izrazilo želju razvijati koncept u svojoj zajednici. Pored pregovora s kandidatima iz Poljske i Njemačke, Endre Fozekas dodaje da ima zainteresiranih i u Rusiji i nordijskoj regiji. - U ovim zemljama ljudi vrlo malo znaju o mađarskoj gastronomiji i Mađarskoj uopće, tako da Paprika Gourment ima zadatak da našu kuhinju predstavi i kao jedno od kulturnih dobara. Prezentacija i degustacija proizvoda su važan dio našeg poslovanja, skoro kao i sama prodaja, i zato nam najviše odgovara ako je franšizoprimac Mađar, ili netko tko ima veze s Mađarskom - objašnjava Fozekas.
Da bi otvorio i opremio franšiznu prodavaonicu Paprika Gourment, potencijalni partner bi trebao osigurati prostor od 80 do 160 kvadratnih metara, ali i kapital od 120.000 do 220.000 eura. Ulazna naknada iznosi 12.000 eura, a redovna 3 posto neto prometa.
Pogledajte Paprika Gourmet u Katalogu na našem mađarskom portalupročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sunčica Kos diplomirala je pravo, ali su je životne okolnosti odvele u poduzetništvo. Prije dvije godine uzela je franšizu "Kuće zelenog čaja" i otvorila trgovinu čajeva u Osijeku.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?