Indijski koncept osvojio regiju
Brainobrain kocept stigao je na ovo područje iz Indije 2010. godine. Prvi franšizni centar otvoren je u Makedoniji da bi danas u toj zemlji poslovalo čak 18 franšiznih centara.
Brainobrain je, zapravo, inovativni program razvoja intelektualnih i životnih sposobnosti i vještina djece starosti od četiri do 14 godina. Ovu je metodu osmislio gospodin Subramaniam iz Indije sa svoja dva sina Anandom i Arule Subramaniamom, a u suradnji s poznatim trenerom neurolingvističkog programiranja Sue Knight te matematičkim genijem Spencerom Colinom. Ideja je zaživjela u Indiji 2003. godine, da bi kroz franšizu za 13 godina stigla u 28 zemalja u kojima posluje 900 franšiznih centara.
U Hrvatskoj posluje devet Brainobrain centara, kao i u Sloveniji, u Makedoniji ih je 18, Bosni i Hercegovini četiri, Srbiji dva, jedan na Kosovu
Foto: Brainobrain Hrvatska, Brainobrainfest 2016
– Brainobrain povećava mentalne kapacitete. Dovoljno je 15 minuta vježbe dnevno, uz dva sata edukacije tjedno, da bi dijete povećalo svoje mentalne i memorijske kapacitete – kaže Klaudija Ehmer Vorgić, vlasnica tvrtke Brainobrain Europa iz Zagreba.
Brainobrain Europa je, kako Klaudija Ehmer Vorgić objašnjava, "produžena ruka" Brainobrain International iz Indije za razvoj franšizinga na Starom kontinentu. Klaudia Ehmer Vorgić kaže da je ona zapravo "regionalni koordinator za zemlje Europe", a sama je primatelj master franšize za teritorije Makedonije i Hrvatske. Za sve ostale zemlje u Europi pronašla je primatelje master franšize koji dalje šire mrežu dajući pojedinačne franšize. Osim toga što Brainobrain Europa razvija franšiznu mrežu u Europi, treneri ove tvrtke jedini su ovlašteni dalje edukovati trenere koji će raditi u franšiznim centrima.
Ugovor o master franšizi potpisuje se na pet godina, plaća se ulazna franšizna naknada, a primatelj master franšize mora otvoriti dva vlastita centra. On ujedno plaća i edukaciju trenera koji će raditi u njegovim centrima. S druge strane, primatelji pojedinačnih franšiza potpisuju ugovor na tri godine, plaćaju franšizne naknade i edukaciju trenera. – Brainobrain pruža potporu u vidu savjetovanja oko organizacije rada, prezentacije programa, marketinga – kaže Klaudija Ehmer Vorgić.
Foto: Brainobrain Hrvatska, Brainobrainfest 2016
Brainobrain program, inače, traje tri do četiri godine i podijeljen je u 10, odnosno, 12 razina. Grupe se sastoje od manjeg broja učenika (od pet do 15) i formiraju se prema uzrastu djece. Program je dvojezičan, nastava se održava na materinjem i engleskom jeziku. Cilj programa je, prema riječima Klaudije Ehmer Vorgić, da se razvije brzina procesuiranja informacija, bolje pamćenje, koncentracija, fokus, izvrsnost u rješavanju matematičkih i logičkih zadataka. Osim toga, postiže se svjesnost o osobnim i tuđim kvalitetama i vrijednostima te se potiče kreativnost. Programi se temelje na Abacus mentalnoj aritmetici i NLP tehnikama.
U Hrvatskoj pod ovim brendom posluje devet centara, kao i u Sloveniji, u Makedoniji ih je, kao što smo spomenuli, čak 18, Bosni i Hercegovini četiri, Srbiji dva i jedan na Kosovu, koji ima čak 350 polaznika. Klaudija Ehmer Vorgić najavljuje otvorenje prvih centara u Austriji i Češkoj u rujnu ove godine.
Osim u zemljama ove regije, Brainobrain posluje i u Velikoj Britaniji, Norveškoj, Švedskoj, Kuvajtu, Keniji, Novom Zelandu, Kanadi, Tajlandu...
– Daljnji cilj i želja Brainobrain akademije jest da se svakom djetetu omogući pohađanje programa, kako bi svako djete imalo ravnopravni status i priliku da svoj intelektualni i emocionalno-socijalni razvoj – kaže Klaudija Ehmer Vorgić.
pročitajte članke

Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Škola za intelektualni razvoj djece „Malac Genijalac“ osvojila je „Franšiznu nagradu godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Najčitanije

Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.