Godina za No+Vello

Mario Kalem je za No+Vello, lanac centara za fotoepilaciju, saznao kada je sasvim slučajno upoznao vlasnicu master franšize tog brenda za Sloveniju, Sanju Goranović. Ona je prvu poslovnicu ovog španjolskog brenda u toj zemlji otvorila još 2012. godine. Nakon tog razgovora, odlučio se detaljnije informirati o ovom svjetskom brendu za fotoepilaciju. – Pošto sam čovjek koji općenito voli izazove, odlučio sam da se upustim u ovaj biznis – kaže Kalem.
Svoj prvi centar u Sloveniji otvorio je u ožujku 2015. u Novoj Gorici. Prve je godine bilo jako teško, ali nakon mnogo ulaganja u marketing – reklame na radiju, Facebooku, jumbo panoima – u drugoj su godini uspjeli posao stabilizirati te počeli i dobro zarađivati. – Ulazak u treću godinu rada je fantastičan – kaže Kalem.
Kada mu se ukazala prilika, odlučio se je upustiti u još jedan poslovni izazov – preuzeti master franšizu za Hrvatsku. Naime, Sanja Goranović je, osim Slovenije, određeno vrijeme bila zadužena i za teritorij Hrvatske, ali je u jednom trenutku zaključila da ne može jednako kvalitetno voditi obje zemlje te je master franšizu namjeravala prodati.
– Kada mi je opcija ponuđena, nisam niti jednog trenutka sumnjao u uspjeh. U trenutku preuzimanja mastera, radila su dva centra, jedan u Zagrebu i jedan u Rijeci. Master sam preuzeo početkom prosinca 2016. Moram vam reći da su u tom trenutku centri radili sa jako slabim prometom. Do danas nam je već uspjelo otvoriti dodatna dva centra – u Karlovcu i Splitu, a uskoro, najkasnije do sredine šestog mjeseca, bit će otvoreni i u Velikoj Gorici i Puli – kaže Kalem.
U njegovom su vlasništvu centri u Zagrebu, Rijeci i centar koji uskoro otvara u Puli, a pojedinačne franšize koje vode drugi poduzetnici, nalaze se u Karlovcu, Splitu i uskoro u Velikoj Gorici. – Puno upita stiže iz Zadra, Šibenika, Dubrovnika te vjerujem da će i dalje biti širenja mreže. Siguram sam da Hrvatska može imati najmanje 15 centara diljem države. Minimalni broj stanovnika mjesta u kojem bi se otvorio No+Vello je 35.000 – kaže Kalem.
Foto: No+Vello Hrvatska
Da bi zainteresirani poduzetnik i postao primatelj No+Vello franšize, trebao bi osigurati lokal od minimalno 40m2, u blizini centra, u prizemlju zgrade. Mario Kalem, kao davatelj franšize, savjetuje i odobrava lokaciju, jer će ona biti jako važna za poslovanje. Franšiza košta 40.000 eura plus porez na dodanu vrijednost, dok je franšizna naknada (royalty) 300 eura mjesečno, što uključuje konstantsnu podršku davatelja franšize. Izdvaja se i 200 eura za marketing. U početku je dovoljno zaposliti jednu radnicu. U praksi se je pokazalo da je povrat investicije moguće očekivati poslije šest do 18 mjeseci.
– Primatelj franšize mora biti visoko motivirana osoba za rad. Rekao bih da je idealan primatelj No+Vello franšize osoba koja ima vjeru u sebe i svoje sposobnosti i, kao što sam rekao, koja želi raditi – naglašava Kalem.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.