Digitalne vještine u temelju biznisa
Živimo u vremenu u kojem nije dovoljno znati čitati i računati – digitalne su tehnologije izrodile i novu definiciju pismenosti, a time i potrebu za dodatnim obrazovanjem. To je u velikoj mjeri „pokrenulo“ obje strane u tom procesu – i učenike i obrazovne ustanove. Potražnja za IT vještinama konstantno raste, a najbrži i do sada najefikasniji odgovor na to su privatne škole programiranja. Upravo iz želje da podijele svoje znanje, entuzijazam i strast prema računalima i programiranju, četiri inženjera tehnologije s Varšavskog sveučilišta osnovali su 2015. školu programiranja Coding Giants. – Cilj nam je bio približiti djeci i mladima nove tehnologije te educirati ih u području programiranja, ali, u isto vrijeme, potaknuti razvoj i njihovih sposobnosti logičkog razmišljanja – kažu osnivači škole.
Vrlo su brzo dobili potvrdu da su na pravom putu. U samo četiri godine poslovanja uspjeli su otvoriti više od 50 škola u 26 gradova Poljske. Većina je škola u njihovom posjedu, ali broj franšiznih podružnica raste svake godine. Primjetili su, međutim, da potražnja za edukacijom i razvojem vještina u području informacijskih tehnologija još uvijek premašuje ponudu u Poljskoj, a prema njihovom dojmu – tako je i na drugim tržištima. Zbog toga su od ove godine ponudili franšizu i poduzetnicima izvan Poljske, a franšizne partnere traže i u zemljama ove regije.
– Od potencijalnih se kandidata, prije svega, očekuje da vole raditi s djecom i mladima. Naravno, trebaju biti motivirani i poduzetni, trebaju poznavati lokalno tržište obrazovanja te imati barem osnovna znanja o informatici, novim tehnologijama, a u idealnom slučaju, i programiranju – kažu u Coding Giantsu.
Za otvaranje jedne škole programiranja pod brandom Coding Giants potrebno je izdvojiti 6.000 eura, i to se računa kao početna investicija koja pokriva naknadu za licencu, opremu i uređenje prostora. Uvjet je da učionice ili prostor u kojem će se odvijati tečajevi programiranja ne budu manji od 30 m2. Tekuća se naknada određuje ugovorom te se može plaćati ili kao redovita mjesečna naknada ili kao mjesečna provizija od prihoda škole.
Davatelji franšize kažu da njihovi budući partneri mogu očekivati konstantnu potporu, sa svim prednostima koje donosi razvijen i uhodan sustav. Coding Giants, prema pravilima franšizne suradnje, nudi svoju stručnost, brand i know-how, što uključuje i sav materijal za rad – provjerene nastavne skripte za vođenje tečajeva, edukativni materijal za učenike, kao i marketinški materijal i pristup sveobuhvatnom CRM sustavu koji olakšava proces registracije polaznika, plaćanja i komunikaciju s klijentima.

pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.