Umrežavanje Europe

Pandemija koronavirusa dovela je u težak položaj sve obrazovne sustave koji nastavu drže u učionicama. Time je, svakako, otežano i svako internacionalno širenje i razvoj franšiznih brandova – posebno onih iz područja obrazovanja. Ipak, poljska škola programiranja za odrasle Coders Lab uspjela je krajem prošle godine otvoriti Austrijiu kao novo tržište, i to usred vala zatvaranja i restrikcija zbog izbijanja pandemije. Sada je već sigurno da će ove godine, u prilično nepovoljnijim okolnostima, biti otvoreno još jedno tržište, na sasvim drugom kraju Europe – u Španjolskoj.
Španjolski partner tvrtke Coders Lab, Oxygen Workspace, uspostavit će školu programiranja kao dio svoje postojeće mreže coworking poslovnica, s idejom da olakša povezivanje polaznika škole s potencijalnim poslodavcima, koji u velikoj mjeri koriste ove coworking prostore. S jedne strane, Oxygen Workspace ponudit će dodatnu obuku programerima-freelancerima (samozaposlenim programerima) ili programerima zaposlenima u programerskim kućama koje su postojeći klijenti, a s druge strane, olakšat će korisnicima svojih coworking prostora da dođu do programera i usluga programiranja.
Austrijski primatelj franšize je, pak, međunarodna grupacija za edukaciju, eduPRO GmbH. Njihova je ideja da, uz niz tečajeva i obuka koje već pružaju, rade na edukaciji i pripremi programera, kroz nastavni plan i intenzivne kurseve Coders Lab-a.
Pored Španjolske i Austrije, Coders Lab ima franšizne partnere i u Rumunjskoj i Indoneziji.
S obzirom na situaciju s pandemijom, čelnici Coders Laba odlučili su dodatno olakšati uvjete i potaknuti nove partnere iz regije Srednje i Istočne Europe da uđu u mrežu, tako da će do kraja lipnja ulazna franšizna naknada za sve potencijalne partnere iz Hrvatske i susjednih zemalja biti smanjena na 10.000 eura.
pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.