Brzo čitanje i pametno poslovanje
Što vas je potaknulo da počnete razmišljati o slovenskom tržištu? Drugim riječima, u kojem ste trenutku shvatili da, osim u Hrvatskoj, imate kapacitet za razvoj poslovanja i na drugom tržištu?
U Hrvatskoj smo postigli zaista ogroman uspjeh – masterfranšizu smo preuzeli početkom 2019., a do danas smo pokrenuli uspješno poslovanje na gotovo 30 lokacija u Hrvatskoj, što čini 50% ukupnog poslovanja Škole brzog čitanja i mudrog učenja u cijeloj regiji. Uslijed povećanja opsega poslovanja, neki od franšizera u Hrvatskoj otvorili su dodatne škole, a mi kao masterfranšizeri u procesu smo otvaranja treće vlastite škole u Hrvatskoj, u zagrebačkim Dugavama, a konstantno smo i u pregovorima s potencijalnim partnerima za nove lokacije. Naša mreža u Hrvatskoj konstantno raste, a sva naša ostvarenja, rezultati i priznanja utječu pozitivno ne samo na nove primatelje franšize, već i na naše postojeće primatelje. Navedeno dodatno osnažuje i naše potencijalne polaznike u odluci da upišu neki od tri jedinstvena programa naše Škole. Vrijedno je spomenuti kako je do sada naše programe završilo na tisuće polaznika, a njihovo zadovoljstvo postignutim rezultatima svakako nam je najveće priznanje i ima veliku težinu kad je u pitanju reputacija naših Škola.
Slovenija je zemlja ljudi koji ulažu u obrazovanje, to je susjedna zemlja koja nam prirodno gravitira, zemlja s kojom Hrvatska surađuje na više različitih polja, a nepostojanje granica dodatna je prednost koja nam omogućuje lakše prema zapadu. Sve to, uz činjenicu da Sloveniji i susjednim zemljama nedostaje ovakvih obrazovnih programa, svakako su velika motivacija za širenje Škole prema ostalim članicama EU. Prema tome, veliki uspjeh našeg koncepta generalno u regiji i posebno u Hrvatskoj svakako su nešto što nas odvlači u nove izazove, a kapaciteta i dobre volje nam nikad nam nije nedostajalo. Koncept je zaista fenomenalan i normalno je da zbog toga težimo višim ciljevima. Posebno smo zahvalni upravi Škole na ukazanom povjerenju i podršci u ostvarenju ove ideje.
Kako će se razvijati poslovanje u Sloveniji: hoćete li prvo otvoriti vlastitu Školu ili ćete odmah tražiti single-unit primatelje franšize?
Odlučili smo ne otvarati vlastitu školu u Sloveniji, obzirom da već imamo škole praktički uz granicu sa Slovenijom - u Samoboru, Zaprešiću, Krapini, Zaboku i Čakovcu, tako da je širenje dalje u Sloveniju samo logičan nastavak ovog niza. Već smo odradili i nekoliko promotivnih radionica u Kopru, gdje smo uz pomoć partnera pokrenuli poslovanje. Odziv bio više nego zadovoljavajući.
U mreži imamo situaciju da iz nekih pograničnih gradova gdje još nemamo osnovanu školu, građani pohađaju programe u školama koje su preko granice, u drugoj državi. Prema tome, sigurni smo kako građani Slovenije jedva čekaju otvaranje škole u svojim gradovima, posebno onim koji gravitiraju našim Školama u RH i koje neki od njih pohađaju ili su planirali pohađati. Jedva čekamo naći prave suradnike za vođenje ovakvog poslovanja. Ulaskom u naš franšizni sustav, koji posjeduje certifikat europske franšizne kvalitete, potencijalni suradnici dobiti će sva znanja i vještine potrebne za realizaciju čak tri obrazovna programa namijenjena svim uzrastima, apsolutno bez konkurencije!
Za koje ste gradove/regije zainteresirani?
Interes postoji za sve gradove u Sloveniji, nudimo višestruko nagrađivane obrazovne programe prilagođene gotovo svakom uzrastu, u sklopu koncepta koji posluje po europskim standardima. Prema tome, nismo niti u kojem pogledu ograničeni na pojedine gradove ili regije, otvoreni smo apsolutno prema svima i smatramo kako će svi dijelovi Slovenije pokazati veliki interes.
Ukratko nam objasnite, tko su poželjni kandidati za ovu franšizu?
Nama je prvenstveno bitna motivacija budućih suradnika, ljubav prema učenju i novim znanjima i naravno - realna očekivanja. Prednost je svakako prethodno poduzetničko iskustvo, no nije nužno. Sve isto vrijedi i za nastavnički kadar, pri čemu naravno preferiramo kandidate koji imaju prethodnog predavačkog iskustva i afiniteta u radu s djecom. U svakom slučaju, spremni smo razgovarati sa svakim koji pokaže interes i veliku motivaciju za suradnjom, potencijalnim suradnicima detaljno predstavimo naš koncept i provedemo ga kroz jednu od naših škola, a od njih naravno tražimo da nam opišu njihove motive, želje i očekivanja od suradnje.
Kolike su investicije potrebne za pokretanje Škole brzog čitanja?
Investicije za pokretanje škole se svode na inicijalnu naknadu kojom se financira franšizni paket, a koja se u velikoj većini slučajeva isplaćuje već u prvoj godini poslovanja. Primatelj franšize dužan je osigurati poslovni prostor sukladno našim standardima i raditi lokalnu promociju sukladno našim naputcima, odnosno našim modelima koji su se pokazali najboljima u praksi, Također, primatelj franšize mora osigurati adekvatan nastavni kadar koji mora proći obuku za provođenje programa, a koju provodi autor programa Škole brzog čitanja i mudrog učenja. Mi kao masterfranšizeri dajemo apsolutnu podršku svakom primatelju franšize u svim segmentima poslovanja i provođenja nastave, posebno kod pokretanja poslovanja i u prvim godinama poslovanja dok se primatelj franšize potpuno ne osamostali.
Uvijek volimo naglasiti kako su za dobru suradnju u ovom projektu investicije u drugom planu, jer to zaista jesu i svaki ih naš partner može brzo isplatiti. Ono što nam je bitno kod budućih primatelja franšize jest njihova motivacija i ljubav prema ovakvom tipu posla, posebno afinitet u radu s djecom.
Koliko je vremena, u prosjeku, potrebno za pokretanje Škole?
Ovo ovisi najviše o primatelju franšize i njegovoj sposobnosti (sreći) da brzo pronađe i uredi adekvatan poslovni prostor, te da pronađe dobre nastavnike. To su dva najbitnija elementa o kojima najviše ovisi vrijeme potrebno za pokretanje poslovanja. Osnovna obuka nastavnog kadra traje u prosjeku 15 dana i provodi ju autor programa osobno, no treba razlikovati osnovnu od kompletne obuke koja traje u prosjeku nešto manje od godine dana i podrazumijeva sudjelovanje novih nastavnika u nastavi uz konstantno mentorstvo autora programa. Tek tada nastavnik polaže ispit i nakon uspješnog polaganja stječe certifikat koji mu omogućuje samostalno provođenje obrazovnih programa Škole. Ukratko, u praksi podfranšizeri pokreću poslovanje u kroz vremensko razdoblje od 3 do 6 mjeseci od potpisivanja ugovora i provedene osnovne obuke nastavnog kadra.
Na kakvu podršku s vaše strane primatelji franšize u Sloveniji mogu računati?
Svim primateljima podfranšize ustupamo kompletno znanje, iskustvo, metodologiju i sve nastavne materijale na lokalnom jeziku potrebne za realizaciju obrazovnih programa „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“, radi obavljanja gospodarske djelatnosti obrazovanja djece i odraslih. U sklopu franšiznog paketa, svakom primatelju podfranšize ustupa se pravo realizacije tri obrazovna programa „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“: „Brzo čitanje i mudro učenje“, „Mudro učenje – od prvog koraka“ i „Uzlet u mudro učenje“, te pravo na uporabu imena, simbola i vizualnog identiteta „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Autor programa provodi obuku kompletnog nastavnog kadra te svom nastavnom kadru stoji na apsolutnom raspolaganju kao mentor u daljnjem radu. Također, svi naši primatelji franšize, kao i nastavnici, a kojih je u ovom trenutku više od 100, umreženi su preko naše platforme koje dodatno omogućuje instantnu komunikaciju u svrhu rješavanja izazova i dijeljenje iskustava vezano uz poslovanje i vođenje nastave. Mi kao masterfranšizeri konstantno smo u kontaktu sa primateljima podfranšize i savjetujemo ih u poslovnim odlukama jer dobre poslovne odluke znače zadovoljstvo i obostranu korist, što je i jedna od javnih tajna uspjeha našeg franšiznog koncepta.

pročitajte članke

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sustavu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.