Dobit od uklanjanja tetovaže

Bezbjedno i manje bolno uklanjanje tetovaža bez korištenja lasera je koncept na kome je uspjeh izgradila njemačka tvrtka Skinial. Kako smo već pisali, Skinial je svoj poslovni koncept i inovativnu metodu uklanjanja tetovaža proširio putem franšize u Njemačkoj, Austriji, Australiji, Italiji, Švicarskoj, Austriji, Slovačkoj i Španjolskoj. Tvrtka je prije oko šest mjeseci najavila ulazak i na tržišta istočne i jugoistočne Europe, a nedavno je potpisala master ugovor s primateljem iz Poljske. Međutim, Skinial je zainteresiran pronaći partnere i u zemljama ove regije - Hrvatskoj i Srbiji.
Osim same inovativne metode, jedna od prednosti ove franšize je što otvorenje salona ne zahtijeva veliku investiciju. Koncept je fleksibilan i daje nekoliko različitih mogućnosti implementacije. Za pokretanje Skinial studija potreban je prostor od najmanje 15 četvornih metara, pri čemu, uz sitne modifikacije, studio može biti smješten i u privatnom stanu.
Kao vid dodatne usluge, Skinial je odlično rješenje za proširenje postojeće ponude u kozmetičkim i estetskim salonima, ali može biti i prilika za pokretanje dodatnog posla (part-time job), koji bi bio podjednako unosan izvor prihoda.
Potencijalni primatelj pojedinačne franšize treba izdvojiti 17.000 eura, i za to dobiva licencu (12.000 eura), obuku, startni paket za 10 tretmana i opremu za studio. Potencijalni primatelj master franšize bi trebalo izdvojiti 30.000 eura.
Skinial ne traži nikakve mjesečne naknade, niti zahtjeva da se izdvaja naknada za marketing. Početni kapital je gotovo jedini uvjet za pokretanje franšize, tako da je koncept moguće implementirati vrlo brzo i studio se otvara u prosjeku za manje od dva mjeseca. Primatelj jedino ima obvezu nabavljati i koristi Skinial proizvode za uklanjanje tetovaža.
U Hrvatskoj Skinial traži i primatelje pojedinačne franšize (single unit), ali i primatelja master franšize koji bi dobio i teritorijalnu ekskluzivnost i pravo dalje prodavati franšize u razdoblju od 10 godina.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.