Kad sabereš dva i dva

Kako se približava polaganje maturalnog i prijemnog ispita iz matematike, groznica među učenicima završnih razreda raste. Strahuju čak i najbolji, a praksa pokazuje da je svake godine, nevezano za kraj školske godine ili polaganje ispita, sve veći broj djece koja traže pomoć izvan škole. Ova činjenica je, pak, dala ideju nekim od poduzetnih privatnih škola koje su odlučile razviti mrežu svojih edukativnih radionica, koje bi radile po istom, provjerenom programu. Jedna od njih je i poljska Škola matematike 2plus2. Program je podjednako namijenjen i nadarenoj djeci i djeci koja nisu vješta u matematici. Nastava se održava u grupama od po pet učenika, a polaznici kojima je potrebno više pažnje, dobivaju individualnu poduku.
Škola matematike 2plus2 je nedavno odlučila ponuditi svoje metode rada i specijalne programe i izvan granica Poljske – partnerima diljem istočne i jugoistočne Europe. Primatelje franšize traže i u zemljama ove regije – u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji. U posljednjih godinu dana, franšizne ogranke su uspostavili u Ukrajini, Kazahstanu i Češkoj. Škola matematike 2plus2 će, tako, novu školsku godinu započeti s više od 40 franšiznih poslovnica.
– Analizirali smo tržište privatnih škola u istočnoj Europi, i shvatili da vrijedi pokušati s franšizom. Naš poslovni model je takav da se lako može prenijeti u bilo koju od ovih zemalja, čak su i uvjeti pokretanja franšize vrlo slični. Pored toga, obrazovni sustavi u zemljama ovog dijela Europe su više-manji isti. Jedino nam je u Češkoj, recimo, bilo teže pronaći primatelja franšize, pošto matematika nije obavezan dio maturalnog ispita – objašnjava Marcin Kruszyński, direktor tvrtke BLC, zadužene za razvoj franšize.
Poznato je da u školama stranih jezika polaznici, nakon što steknu osnovna znanja, požele pohađati i napredne tečajeve, jer na taj način stječu certifikate o znanju jezika. Praksa pokazuje da je lojalnost klijenata koji su išli u određenu školu stranog jezika prilično velika, što znači da je, ako žele nastaviti usavršavanje, velika vjerojatnost da će to učiniti u istoj školi. Da li na tu vrstu lojalnosti mogu računati i škole matematike?
– Naravno. Neki učenici pohađaju naše radionice tijekom cijele školske godine. S druge strane, imamo učenike koji su dolazili sve dok nisu savladali jednu oblast iz matematike, ali se vraćaju svaki put kad naiđu na nova, problematična područja. Maturanti koriste više različitih programa, što najviše ovisi o tome koliko im je vremena ostalo do ispita – dodaje Marcin Kruszyński.
Informacije o franšiznom sustavu Škole matematike 2plus2 pronađite u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Škola za intelektualni razvoj djece „Malac Genijalac“ osvojila je „Franšiznu nagradu godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.