Pilot uspio, projekt se nastavlja

Ina je prošle godine započela pilot projekt kada je svojih 20 benzinskih postaja ponudila partnerima na upravljanje i to uglavnom u Zagrebu i okolici. Kako se test pokazao uspješnim, naftna tvrtka je odlučila nastaviti sa projektom i pozvati sve zainteresirane za ovaj vid partnerske suradnje, prvenstveno zaposlenike na Ininim benzinskim postajama.
Ovakav model poslovanja nije novina u naftnom maloprodajnom biznisu. Mnoge svjetske naftne tvrtke su ga primijenile i pokazao se vrlo uspješnim.
Darko Markotić, izvršni direktor Trgovine na malo u tvrtki Ina, ne sumnja u uspjeh ovog poslovnog modela budući da je već, kako kaže, oproban od vodećih svjetskih naftnih tvrtki. – Model predstavlja jednu od najboljih praksi u industriji kada je reč o maloprodajnom poslovanju – izjavio je Markotić u priopćenju za medije.
Budući poduzetnici se mogu prijaviti za upravljanje do tri Inine benzinske postaje, a Ina će odabranim kandidatima pružiti podršku pri osnivanju kompanije te izgradnji uspješnog poslovanja. Od poduzetnika se očekuje da, uz Ininu podršku, preuzmu upravljanje benzinskom postajom koja ostaje u Ininu vlasništvu i pod Ininim brendom, a tijekom odabira budućih partnera, prednost će imati kandidati s iskustvom u maloprodaji u naftnoj industriji te oni koji poznaju Inin sustav, navodi se u službenom priopćenju.
U sklopu ovog operativnog modela kompanija zadržava vlasništvo nad svom maloprodajnom imovinom uključujući koncesiju, imovinu, objekte, infrastrukturu i robu, dok poduzetnik upravlja tim resursima, kao i svojim timom na benzinskoj postaji. – Ina traži partnera koji teži izvrsnosti u usluzi prema kupcima, ima iskustva u radu u maloprodaji, poduzetničkoj je duha, ima kompetencije voditelja i financijsku snagu za ulazak u projekt – navodi se u zvaničnom pozivu tvrtke Ina.
Ina u Hrvatskoj ima više od 400 benzinskih postaja, podaci su sa zvaničnog portala, a tvrtka posluje i u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sloveniji.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.