Računamo na rast

Znajući da roditelji u Srbiji najčešće svojoj djeci plaćaju privatne satove stranih jezika i matematike, Siniša Ibrahimpašić počeo je tragati za novom franšizom. Budući da je primatelj franšize Helen Doron i da škola engleskog jezika dobro posluje, vjerovao je da jedan biznis može "pogurati" drugi. – Tražili smo nešto što je kompatibilno poslu kojim se već bavimo. S druge strane, potreba za privatnim satovima uvijek postoji. Imali smo i dovoljno neiskorištenog prostora u lokalu gdje je smještena škola Helen Doron. Konačno, došli smo do franšize 2plus2, koja se tek počela razvijati i u svojoj domovini – Poljskoj. Kako troškovi nisu bili visoki, odlučili smo uzeti tu franšizu – objašnjava Siniša Ibrahimpašić.
On dodaje da su za početak uzeli pojedinačnu (single-unit) franšizu, no, s vlasnikom koncepta imaju dogovor o "pravu prvenstva" ukoliko se steknu uvjeti ili pojavi interes za master franšizu. – Na početku nismo željeli praviti velike troškove zbog čega smo i uzeli single-unit franšizu. Željeli smo vidjeti kako će se poslovanje razvijati u prvih godinu dana. S druge strane, riječ je o mladoj franšizi koja se tek razvija, tako da nismo imali "mjerljive" rezultate – kaže Ibrahimpašić.
Škola matematike 2plus2 otvorena je u Novom Sadu početkom listopada 2014. i kako kaže primatelj franšize –još se uvijek "uhodavaju". Najveći problem je to što je cijena privatnog sata značajno pala i što se matematika uči isključivo za bolju ocjenu, a ne da bi se shvatila i znala. – Roditelji djecu na strani jezik upisuju ne samo zbog bolje ocjene ili popravljanja ocjene, već da bi znala jezik. Matematika se najčešće uči tek kad treba popraviti ocjene – kaže Ibrahimpašić.
U ovoj školi matematike podučavaju se i djeca i studenti, a na raspolaganju im je pet tečajeva. – Prave rezultate očekujemo tek od sljedeće školske godine. Vjerujemo da ćemo do tada napraviti dobru bazu polaznika – dodaje on.
I dok razvija novu franšizu, Ibrahimpašić kaže da ne zapostavljaju stare poslove. S poslovanjem Helen Doron škole su zadovoljni, čak i kad se u obzir uzmu teški ekonomski uvjeti, dok za Husse kaže da je biznis koji se još uvijek razvija. – Tržište hrane za ljubimce jako je čudno – tri mjeseca bilježimo rast, pa tri mjeseca bilježimo pad. Tržište je preplavljeno robom sumnjive kvalitete i niskih cijena, jer država nedovoljno kontrolira ovaj sektor. Ipak, mi nećemo odustati – dodaje on.
__________
Uvjete i opis franšiznog sustava 2plus2 možete pronaći u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Tomislav Fain je već 15 godina u poduzetništvu, bavi se turizmom i ugostiteljstvom. Kada je odlučio otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, uzeo je franšizu LG Laundry Lounge.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.