Računamo na rast
Znajući da roditelji u Srbiji najčešće svojoj djeci plaćaju privatne satove stranih jezika i matematike, Siniša Ibrahimpašić počeo je tragati za novom franšizom. Budući da je primatelj franšize Helen Doron i da škola engleskog jezika dobro posluje, vjerovao je da jedan biznis može "pogurati" drugi. – Tražili smo nešto što je kompatibilno poslu kojim se već bavimo. S druge strane, potreba za privatnim satovima uvijek postoji. Imali smo i dovoljno neiskorištenog prostora u lokalu gdje je smještena škola Helen Doron. Konačno, došli smo do franšize 2plus2, koja se tek počela razvijati i u svojoj domovini – Poljskoj. Kako troškovi nisu bili visoki, odlučili smo uzeti tu franšizu – objašnjava Siniša Ibrahimpašić.
On dodaje da su za početak uzeli pojedinačnu (single-unit) franšizu, no, s vlasnikom koncepta imaju dogovor o "pravu prvenstva" ukoliko se steknu uvjeti ili pojavi interes za master franšizu. – Na početku nismo željeli praviti velike troškove zbog čega smo i uzeli single-unit franšizu. Željeli smo vidjeti kako će se poslovanje razvijati u prvih godinu dana. S druge strane, riječ je o mladoj franšizi koja se tek razvija, tako da nismo imali "mjerljive" rezultate – kaže Ibrahimpašić.
Škola matematike 2plus2 otvorena je u Novom Sadu početkom listopada 2014. i kako kaže primatelj franšize –još se uvijek "uhodavaju". Najveći problem je to što je cijena privatnog sata značajno pala i što se matematika uči isključivo za bolju ocjenu, a ne da bi se shvatila i znala. – Roditelji djecu na strani jezik upisuju ne samo zbog bolje ocjene ili popravljanja ocjene, već da bi znala jezik. Matematika se najčešće uči tek kad treba popraviti ocjene – kaže Ibrahimpašić.
U ovoj školi matematike podučavaju se i djeca i studenti, a na raspolaganju im je pet tečajeva. – Prave rezultate očekujemo tek od sljedeće školske godine. Vjerujemo da ćemo do tada napraviti dobru bazu polaznika – dodaje on.
I dok razvija novu franšizu, Ibrahimpašić kaže da ne zapostavljaju stare poslove. S poslovanjem Helen Doron škole su zadovoljni, čak i kad se u obzir uzmu teški ekonomski uvjeti, dok za Husse kaže da je biznis koji se još uvijek razvija. – Tržište hrane za ljubimce jako je čudno – tri mjeseca bilježimo rast, pa tri mjeseca bilježimo pad. Tržište je preplavljeno robom sumnjive kvalitete i niskih cijena, jer država nedovoljno kontrolira ovaj sektor. Ipak, mi nećemo odustati – dodaje on.
__________
Uvjete i opis franšiznog sustava 2plus2 možete pronaći u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke
Znanstvena kuhinjica – znanost kroz igru
/08.09.2025
Znanstvena kuhinjica spaja znanost i igru kroz eksperimente i radionice za djecu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan poslovni model diljem Europe.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Najčitanije
Najbolje franšize? Bez iznenađenja
/23.02.2018
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Tvrtka Interact biz namjerava svoju Školu knjigovodstva proširiti kroz franšizu u Srbiji i zemljama regije.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.