Roomescape u Splitu
Roomescape, igra u kojoj mali timovi (do pet igrača) pokušavaju riješiti određene zadatke – pljačku banke, sprječavanje nuklearne katastrofe – postaje sve popularnija u svijetu. Franšiza Roomescape se za kratko vrijeme proširila u nekoliko zemalja – Srbiji, Austriji, Švedskoj, SAD i Hrvatskoj. Nakon Zagreba, nedavno je stigla i u Split.
![]() |
Avanturistička igra Roomescape od sada se može igrati i u Splitu. Ovo je druga franšiza u Hrvatskoj. Prva je otvorena u Zagrebu. |
U Splitu su otvorene dvije sobe: bunker – cilj igre je spasiti svijet od nuklearne katastrofe i zatvor – gdje je cilj, sasvim očekivano, bijeg iz zatvora.
U narednom razdoblju, prema najavi sa zvanične internetske stranice, te kako smo i ranije pisali, očekuje se otvaranje novih franšiza u Indiji, SAD, Cipru, Italiji, Španjolskoj, Francuskoj.
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Tvrtka Interact biz namjerava svoju Školu knjigovodstva proširiti kroz franšizu u Srbiji i zemljama regije.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.