‘s Fahl
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Naš posao je kutija, ili bolje rečeno - puno kutija. Uzeli smo kutiju i dali joj naziv "Fahl" i sada to više nije samo naša kutija, već mini trgovina s proizvodima iz cijele Europe. Fahl trgovina sastoji se od 300 kutija punih kvalitetnim, domaćim proizvodima malih proizvođača, OPG-ovaca, umjetnika, zanatlija, kreativaca koji na ovaj način imaju jedinstvenu priliku za predstavljanje svojih ideja i svojih proizvoda na tržištu, od meda i maslinovog ulja, do nakita i suvenira.
Naša priča bazirana je na shop-in-shop konceptu.
Fahl je počeo kao retail start-up prije 5 godina u Beču. Danas već ima devet Fahl dućana u Austriji, Njemačkoj I Švicarskoj. Volimo za sebe reći da smo dućan s 300 – 400 drvenih kutija na zidu. Te kutije proizvođači iz Hrvatske mogu unajmiti za mjesečnu naknadnu.
Ovaj je poslovni model provjeren i pokazao se kao vrlo uspješan način prodaje. Do danas je na ovaj način, na devet lokacija, dosegnut promet od gotovo 4 milijuna eura. Već 900.000 proizvoda malih proizvođača u zadnjih je pet godina s Fahl trgovinom došlo do svojih potrošača. Ponosni smo što je Fahl postao odskočna daska za male poduzetnike!
Dobiti franšizu Fahla znači imati slobodu i sigurnost, a u isto vrijeme biti samostalan. Franšiza daje priliku za kreativnost i inovativnost.
Hrvatska ima puno malih proizvođača ulja, džemova, meda, maslinovog ulja, sira, nakita… koji svoje proizvode mogu učiniti dostupnim cijeloj Europi kroz koncept Fahl trgovine. Sami birate šta biste htjeli ponuditi u svakoj od 300 kutija.
Fahl je prilika za plasman proizvoda malih proizvođača iz Hrvatske u čak šest outleta u Austriji, dva u Njemačkoj i jedan u Švicarskoj. U pripremi je još nekoliko autleta diljem Europe.
Broj vlastitih poslovnica
-
Broj franšiznih poslovnica
6 u Austriji (Beč, Salzburg, Linz, Graz 2x, Dornbirn), plus 6 franšiznih cornera u Austriji
2 u Njemačkoj (Hamburg, Buxtehude)
1 u Švicarskoj (St. Gallen)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Korisnik franšize iz sjedišta tvrtke u Beču dobiva 0-24 satnu podršku, sedam dana u tjednu. Dobiva sve kutije, informatičku podršku (software, tehniku), sve što će pomoći da se u nekoliko mjeseci osamostali u poslu. Korisnik franšize sam bira proizvode, zaposlenike…
Korisnik franšize dobiva iskustvo u vezi marketing, prodaja i komunikacija.
Korisnik franšize obvezan je osigurati prikladan skladišni prostor od min 80 m2.
Sve upute o načinu i uvjetima dobivanja Fahl franšize detaljno su opisane u posebnom Priručniku.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna naknada: 35.000€
- Ukupna investicija: 45.000€
- tekuće naknade: 0€
- marketing naknade: 0€
- Redovna naknada: 9-16%
Osnovni zahtjevi sustava
Želimo surađivati s osobama koje su povezane s mjestom gdje žive i dobro poznaju ljude, njihove želje i potrebe, te način komunikacije koji najviše odgovara svima.
Od budućeg korisnika franšize očekujemo:
- Jaku motivaciju za pokretanjem vlastitog posla
- Ljubav prema regiji
- Spremnost na predan rad
- Dobre odnose s klijentima
- Potrebni inicijalni kapital
Primatelj franšize je obvezan osigurati:
- prikladan skladišni prostor od min 80 m2
Zahtjevi za kandidate:
- Jaka motivacija za pokretanjem vlastitog posla
- Ljubav prema regojoe
- Spremnost na predan rad
- Dobri odnosi s klijentima
- Potreban inicijalni kapital
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Merima Ribic (Hrvatski
Njemacki
Engleski)
Čekamo vas! Fahl tim
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Studenac je ovim potezom postao prvi domaći trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavaonica.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kako je Husse „pobijedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za obitelji bez previše kapitala i kakvu potporu mogu dobiti od sustava, govori Saša Milutinović, primatelj master franšize za Srbiju i Crnu Goru
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Zahvaljujući kvaliteti proizvoda, usluzi i predanosti primatelja franšize, brand Husse je nedavno proglašen za „omiljeni brand“ vlasnika kućnih ljubimaca.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.