fresissima®
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
fresissima oltre il franchising® jedini je franšizni sustav koji vam omogućuje da postanete poduzetnik za distribuciju visokokvalitetnih i inovativnih fresissima® zubnih svrdla, proizvedenih u Italiji od strane Gruppo Dam.
Gruppo Dam jedini je talijanski proizvođač dentalne opreme i već 30 godina proizvodi fresissima® instrumente i opremu.
Ovo je franšiza koja vam omogućuje ekskluzivnu prodaju fresissima® dentalnih svrdla na definiranoj teritoriji u Hrvatskoj ili Sloveniji. Namjenjena je onima koji govore talijanski jezik. Nije potrebna trgovina ili skladišteni prostor.
Broj vlastitih poslovnica
-
Broj franšiznih poslovnica
26
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- razmjena znanja o proizvodima.
- obuka o tehnikama prodaje.
- funkcionalna podrška izravno na terenu.
- tehnički priručnici i priručnik za obuku.
- stalna podrška menadžmentu, tijekom cijelog trajanja partnerstva.
- sustav kontinuiranog nadzora.
- upravljački softverski sustav.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
23.900 € (uključuje sve što je potrebno za razvoj poslovanja)
Osnovni zahtjevi sustava
Tvrtka traži partnere - poduzetnike/ulagače - s interesom za stomatološki sektor i jakim poduzetničkim stavom. Stomatološka znanja ili komercijalne vještine nisu uvjet, jer tvrtka nudi strukturirani program obuke s coachingom izravno na terenu, također osiguran i za prodajne agente koje poduzetnici, naši partneri, žele zaposliti u daljnjem razvoju poslovanja.
Tražimo partnere koji govore talijanski jezik.
Informacije o davatelju franšize
Gruppo Dam
Viale Gandhi 3, Avigliana (Torino), Italy
+390119368971
Kontakt osoba za kandidate
Fabio Buccoliero (talijanski jezik)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Franšizing je moguć čak i u „osjetljivim“ područjima poput psihoterapije. Potvrđuje to i primjer Psihološkog savjetovališta Centar iz Beograda.
Prodajna mreža slovenskog branda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dvije licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Za područje se dijetetike odlučila jer je to voljela. Primateljica Naturhouse franšize postala je jer je to bio najbolji izbor, riječi su Radke Tabačekove iz Slovačke.
Naturhouse, španjolski lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih proizvoda i savjetovanje o zdravoj prehrani, ponovno se našao na listi 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu.
Primatelj master franšize španjolskog koncepta Naturhouse za teritoriju Češke i Slovačke procjenjuje da na ovim tržištima ima potencijala za dvije stotine poslovnica.
Osmišljena i napravljena u Sloveniji, ergonomska stolica SpinaliS danas se može kupiti diljem Europe. Da bi proširio prodajnu mrežu u Poljskoj, ekskluzivni distributer za to tržište – daje i franšize.
Nova tržišta, rast broja poslovnica te dobiti – obilježit će kraj godine španjolskog lanca za prodaju prirodnih preparata za mršavljenje i dodataka prehrani.
Naturhouse, tvrtka specijalizirana za prodaju dijetetskih preparata i dodataka prehrani, proširila je međunarodnu mrežu franšiza otvorivši poslovnicu u Litvi.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.