intervju tjedna

Promjene ne utječu na razvoj
Kako se način rada prilagođavao uvjetima pandemije te na kakvu su podršku mogli računati brojni primatelji franšize, odgovara Radosław Kulesza, suosnivač škole programiranja za djecu Coding Giants

Povežite se s Kinom
Kako uspješno prenijeti i razviti biznis na tržištu Kine te zašto bi i tvrtke iz zemalja ove regije trebale razmišljati u tom smjeru, otkriva Tomislav Despić, direktor ureda za Istočnu Europu tvrtke ToJoy

Izvući najbolje iz izazova
Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu je snaga franšiznog sustava McDonald'sa, otkriva Radim Foltyn, direktor franšiznog razvoja u tvrtki McDonald's Češka

Tržište franšiza će ojačati
Snaga franšiznog sustava najbolje se testira u kriznim vremenima. Mreže koje su izgradile blisko i čvrsto partnerstvo sa svojim primateljima franšize imaju najbolje šanse za preživljavanje, kaže Marek Halfar, izvršni direktor PROFIT systema Češka

U svim glavnim gradovima Europe
Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák

Put do globalnog branda
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović

Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

Drugačije potrebe, drugačija misija
Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu

Dobri se odnosi grade od samog početka
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan

Biznis „na krilima leptira“
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia

Prednost u dobrom financijskom modelu
„Dobro osmišljen financijski model daje davateljima franšize svojevrsno jamstvo da će njihova franšizna ponuda biti atraktivnija te da će – franšizu lakše prodati“, ističe Karol Kaczmarek, franšizni konzultant tvrtke PROFIT system

Biznis koji ne staje
Kako je Husse „pobijedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za obitelji bez previše kapitala i kakvu potporu mogu dobiti od sustava, govori Saša Milutinović, primatelj master franšize za Srbiju i Crnu Goru

Franšiza kao sigurna luka
„Kriza neće izbrisati franšize s lica zemlje. Kada pandemija prođe, davatelje franšiza čeka dobar period za razvoj mreže“, kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer IT škola Coders Lab iz Poljske

Dostava hrane – prednosti i mane
Sve više ugostitelja razmišlja o uvođenju kućne dostave kao mjere za ublažavanje posljedica izazvanih koronavirusom. Razmotrimo prednosti i mane ove strategije.

Dobro razmisliti i djelovati
Kako će pandemija izazvana virusom SARS-CoV-2 utjecati na poslovanje franšiznih sustava te o čemu trebaju razmišljati davatelji franšiza, razgovaramo s Igorom Bogojevićem, PROFIT system

Cijeniti originalnost, ali i pravila igre
Što je ključno za uspjeh u franšiznom biznisu, koji su branše popularne, a koje obećavaju i kakvo je tržište franšiza u Češkoj, otkriva Lenka Nováková, franšizna konzultantica PROFIT systema

Potvrda kvalitete franšize
Što je „Certifikat europske franšizne kvalitete“, tko ga može dobiti te što donosi tvrtkama, govori Ljiljana Kukec, predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje

U razvoj s jasnim ciljevima
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço

Isplati se poslušati
„Praksa nam pokazuje da što se više primatelji franšize oslanjaju na naše iskustvo i preporuke, to su im i rezultati poslovanja bolji“, kaže Anna Jurak, menadžerica odjela za poslovne korisnike edukativnog koncepta Edukido

Pažljivom analizom do odluke
Broj franšiza na tržištu polako, ali postojano raste. Ključno je pitanje kako odabrati pravu, a dobre savjete daje Marek Halfar, regionalni direktor konzultantske tvrtke PROFIT system Češka