odjeća i obuća
Trgovina kao na platnu
Novi koncept Benetton trgovina "On Canvas" zaživio je i u Zagrebu. Inovativni izgled trgovina u Hrvatsku je donijela tvrtka Aria, jedan od primatelja ove talijanske modne franšize.
Nova šansa za jeans
Tijekom 2015. modni brand Cipo&Baxx otvorio je svega dvije nove trgovine. Da bi poboljšao rezultat, cilja na multibrand trgovine. Franšizni korner je najprigodniji format.
Uspješna godina za Conte of Florence
Za modni brand Conte of Florence, koji u Srbiji posluje kao franšiza, prošla je godina bila uspješna i kada je riječ o širenju maloprodajne mreže i ukupnog poslovanja.
Luksuz je ekskluzivan
Koliko je franšizing luksuznih modnih brendova "zahtjevniji" od pokretanja franšize "običnih" brendova?
Jačanje franšize tek slijedi
Bosanskohercegovačka tvrtka Alma Ras, pod čijim se brandom prodaju donje rublje i spavaćice, posluje već 17 godina. Prije nekoliko godina, maloprodajnu je mrežu odlučila razvijati i kroz franšizu.
Garinello u Crnoj Gori
Srbijanski modni brand Garinello, prepoznatljiv po košuljama, pridružio je nedavno svojoj franšiznoj mreži još jednu trgovinu – ovoga puta u Crnoj Gori.
Moda iz Čačka u Pragu
Modni franšizni lanac P...S...Fashion otvorio je nedavno prvu franšiznu trgovinu u Pragu.
Korak po korak do franšize
Srbijanski maloprodajni lanac obuće Shoestar nedavno je otvorio prvu franšiznu trgovinu. Franšizing postaje jedna od strategija razvoja.
Uspješni u jakoj konkurenciji
Đura Šešlija, vlasnik tvrtke Pro Domo System, bio je prvi primatelj modne franšize Garinello. Danas je jedan od najuspješnijih.
Extreme Intimo u Parizu
Franšizni sustav Extreme Intimo potpisao je ugovor o master franšizi za teritorij Francuske. Prva je trgovina nedavno otvorena u Parizu.
Brži razvoj kroz franšizu
Modni brand Garinello uspešno širi franšiznu mrežu u Srbiji, a primatelje aktivno traži i na drugim tržištima.
Modne franšize za poduzetne
Tvrtka Pro Domo System ekskluzivni je zastupnik branda Pierre Cardin za asortiman obuće i branda Verde za asortiman torbi i modnih dodataka. Planira i davanje franšize.
S.Oliver i u Sarajevu
Prva franšizna trgovina njemačkog modnog branda s.Oliver otvorena je u Bosni i Hercegovini.
Više trgovina, više franšiza
Američki modni gigant GAP Inc. nastavlja sa širenjem maloprodajne mreže. Osim vlastitih trgovina, tvrtka namjerava povećati i broj franšiznih.
Kutak za CIPO&Baxx
Europski modni brend CIPO&Baxx traži primatelje franšize i u zemljama ove regije.
Bez predaha za H&M
Rast profita od 17 posto, 355 vlastitih i 20 novih franšiznih dućana te mogućnost on-line kupnje na četiri nova tržišta, prošlogodišnja je bilanca popularnog švedskog brenda.
Osluškivati potrebe tržišta
Koji su modni brendovi "po mjeri" tržišta u Srbiji, koči li samo kupovna moć daljnji razvoj ponude i ima li mjesta za nove franšize u portfelju tvrtke BJN, govori Bojan Mitić.
Grof iz Firence na Balkanu
Tvrtka Velevet Sport otvorila je još jednu trgovinu talijanskog brenda Conte of Florence i planira daljnje širenje ove franšize.
Nova modna franšiza
Tvrtka BJN proširila je portfelj još jednom franšizom – brandom Goose, a marku Tudors "uvela" je na tržište Crne Gore.
"Ujedinjene boje" diljem Rusije
Talijanski modni gigant Benetton planira u naredne tri godine značajno proširiti prodajnu mrežu u Rusiji. U planu je otvaranje čak 40 novih trgovina.