pregled tržišta

gastronomija i ugostiteljstvo | 15.01.2020

Rast Taco Bella u Rumunjskoj

Za samo dve godine, na tržištu Rumunije otvoreno je 10 restorana američkog lanca brze hrane Taco Bell.

Za samo dve godine, na tržištu Rumunije otvoreno je 10 restorana američkog lanca brze hrane Taco Bell.

edukacijske usluge | 16.12.2019

Lakše do franšize Edukida

Poljski edukativni koncept Edukido namjerava ubrzati širenje franšizne mreže izvan granica domaćeg tžišta – osim master franšize, od sada se nudi i pojedinačna franšiza.

poslovne usluge i internet | 12.12.2019

Tri prijatelja, dva vozila i tri rute

Da bi do zračne luke stigli lako i komforno, morali su pokrenuti vlastiti biznis. Tako je nastao GoOpti, tvrtka specijalizirana za putnički prijevoz, koja danas svoje usluge nudi u pet zemalja te namjerava franšiznu mrežu proširiti i izvan ove regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 09.12.2019

Parče tržišta za čuvene picerije

Pizza Hut počinje širiti franšiznu mrežu u Centralnoj Europi. Što je potrebno za otvaranje restorana te koliko košta raditi pod ovim brandom?

edukacijske usluge | 08.12.2019

Dobrobit od učenja i brzog čitanja

Jelena Spasić odabrala je franšizu „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ jer voli rad s djecom. Smatra da je riječ o lepom, obiteljskom poslu iz područja edukacije od kojeg koristi imaju i vlasnik i šira zajednica.

poslovne usluge i internet | 03.12.2019

Zaštita u temelju franšize

Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.12.2019

Novi Subway u Zagrebu

Subway, najveći franšizni lanac restorana u svijetu, otvorio je krajem studenog i drugi restoran u Zagrebu.

roba široke potrošnje | 29.11.2019

Kad biznis s konopljom procvjeta

Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.11.2019

Biznis bez ostatka

Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.

usluge za individualne klijente | 21.11.2019

„Magija“ se radom stvara

Carwiz, hrvatski franšizni rent-a-car sustav, nastavlja širenje mreže na nekoliko kontinenata. Otkrili su nam kako je uređen franšizni sustav te što je potrebno ako krećete „u pohod“ na tržišta svijeta.

ljepota i fitness | 18.11.2019

Dok kilogrami nestaju, zarada raste

Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?

odjeća i obuća | 18.11.2019

Brand koji osvaja

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.

odjeća i obuća | 13.11.2019

Franšiza za poklonike dobrog stila

Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.

poslovne usluge i internet | 13.11.2019

Aplikacijom do profita

ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.

ljepota i fitness | 12.11.2019

Njega ljepote kao obiteljski biznis

Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?

edukacijske usluge | 04.11.2019

S programiranjem u svijet

Poljska škola programiranja Coders Lab nastavlja širiti franšiznu mrežu na inozemnim tržištima. Zainteresirani su i za zemlje Balkana.

turizam i hotelijerstvo | 04.11.2019

Šansa u brzom razvoju turizma

Koje je tržište „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, tko su idealni partneri te koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Bookera

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.10.2019

Licenca za juhu u jestivoj ambalaži

Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji juhe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja te planira širenje mreže širom Europe.

roba široke potrošnje | 28.10.2019

Jeste li za sushi?

Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji