pregled tržišta

gastronomija i ugostiteljstvo | 18.02.2021

Izvući najbolje iz izazova

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu je snaga franšiznog sustava McDonald'sa, otkriva Radim Foltyn, direktor franšiznog razvoja u tvrtki McDonald's Češka

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu je snaga franšiznog sustava McDonald'sa, otkriva Radim Foltyn, direktor franšiznog razvoja u tvrtki McDonald's Češka

gastronomija i ugostiteljstvo | 05.01.2021

Pizzerije za poduzetne

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

poslovne usluge i internet | 17.12.2020

Zaštita u temelju franšize

Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.11.2020

U svim glavnim gradovima Europe

Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák

usluge za individualne klijente | 26.11.2020

Profesionalna usluga na mreži

Online platforma Qjob pomaže u povezivanju raznih tvrtki i pružatelja usluga s potencijalnim klijentima. Tvrtka namjerava razviti posao i u Hrvatskoj. Tko može dobiti licencu?

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.11.2020

Sigurna dostava hrane

Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?

edukacijske usluge | 06.11.2020

Pravo vrijeme za škole programiranja

Pandemija koronavirusa potvrdila je koliko nam je IT potreban. Poljski franšizni sustav Coders Lab posvećen je upravo obrazovanju IT stručnjaka, a cilj im je otvoriti franšizne škole programiranja i na ovom području.

poslovne usluge i internet | 04.11.2020

Put do globalnog branda

Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović

usluge za individualne klijente | 28.10.2020

Sport i biznis

Malo je tvrtki koje su specijalizirane za izgradnju i rekonstrukciju sportskih terena, a još je manje onih koje uz to daju franšizu. Tvrtka Inteko, osim što je jedna od najuglednijih na ovom polju, planira razviti mrežu franšiznih partnera i tako odgovoriti na sve veću potražnju za sportskim podlogama.

edukacijske usluge | 27.10.2020

Što se sprema u „Školi brzog čitanja“?

Osim što je ove godine uvela novi edukativni program za školarce, „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ planira proširiti franšiznu mrežu na još dva tržišta.

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.10.2020

Licenca za „dobru hranu“

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.

turizam i hotelijerstvo | 09.10.2020

Direct Booker ulazi na tržište Italije

Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.09.2020

Od fritula do franšize

Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.09.2020

Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

gastronomija i ugostiteljstvo | 04.09.2020

Drugačije potrebe, drugačija misija

Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu

poslovne usluge i internet | 04.09.2020

Nijedan biznis nije sigurna oklada

Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.

edukacijske usluge | 21.08.2020

Škola programiranja za novi početak

Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.08.2020

Steakhouse, franšiza finih okusa

Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.

roba široke potrošnje | 12.08.2020

Stvoriti veliki kutak za male proizvođače

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji