pregled tržišta

svijet | 14.03.2019

Dašak Kanade u Kini

Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem veljače 2019. u Kini.

Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem veljače 2019. u Kini.

regija | 27.02.2019

Nove snage Direct Bookera

Franšiznoj obitelji Direct Bookera pridružila su se tri nova člana, te je Primorsko-goranska županija sada u potpunosti pokrivena mrežom primatelja franšize.

regija | 25.02.2019

Magija rent-a-car biznisa

Carwiz je izvorno hrvatska rent-a-car kuća koja je za manje od dvije godine poslovanja uspjela potpisati franšizne ugovore za sedam tržišta.

regija | 22.02.2019

S ćevabdžinicama u Europu

Lanac brze prehrane „Pink ćevabdžinice“ godinama razvija franšiznu mrežu u Srbiji. Sad se pripremaju i za izlazak u inozemstvo. Prvi su koraci već načinjeni.

intervju tjedna | 19.02.2019

Lako uz Semilac

– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brand u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorica franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Europe te da su od zemalja ove regije posebno zainteresirani za Sloveniju

regija | 19.02.2019

STEAM kao prilika za biznis

TinkerLabs je škola koja počiva na inovativnom izvanškolskom programu učenja znanosti, tehnologije, inženjerstva, umjetnosti i matematike (STEAM). Sada nudi i svoje poslovno znanje – kroz franšizu.

regija | 14.02.2019

Prvi korak ka inozemnim partnerima

Coders Lab, najveća mreža IT škola u Poljskoj, ulazi na prvo inozemno tržište – franšizni je ugovor potpisan za područje Rumunjske. Franšiza je dostupna i za zemlje ove regije.

regija | 14.02.2019

Novo tržište za Tiffany

Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.

regija | 12.02.2019

Brzo čitanje osvaja regiju

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“, franšizni koncept namijenjen uglavnom djeci koja žele naučiti brzo čitanje te tehnike učenja i pamćenja, stiže u Hrvatsku.

regija | 30.01.2019

Lako do restorana

Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.

regija | 25.01.2019

Reklama s naslovnica

Različite stvari mogu poslužiti kao „prostor za reklamu“, potrebno je samo malo kreativnosti – kažu u španjolskoj tvrtki Grupo Overnews, koja odnedavno nudi franšizu i poduzetnicima iz ove regije.

regija | 24.01.2019

Brže s franšizom

Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.

intervju tjedna | 24.01.2019

Programirano za budućnost

Zašto bi i tvrtke iz ove regije trebale uzeti u obzir poljsku franšizu škole programiranja Coders Lab, otkriva Grzegorz Morawski, zadužen za franšizni razvoj ovog koncepta

regija | 21.01.2019

Samo za jake partnere

Za pet godina poslovanja Proteini.si su u Srbiji otvorili 12 trgovina, od toga je 11 otvorio primatelj master franšize – tvrtka D Sport System. Otkrivaju nam zašto su oprezni kada je riječ o davanju pojedinačnih franšiza.

regija | 16.01.2019

Novi primatelj s novim ciljem

Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ obilježeno je otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.

moja franšiza | 14.01.2019

Kad se spoji ugodno i korisno

Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primatelj Husse franšize u prelomnom trenutku života. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da poduzetnik uvijek mora težiti „boljem“.

regija | 11.01.2019

Skok za profit

Jump Planet, poljski koncept zabavnog parka s trampolinama, nudi franšizu i u zemljama ove regije. Što se očekuje od primatelja franšize?

intervju tjedna | 26.12.2018

Bez ozbiljnog pristupa, nema uspješne priče

Kako usluge njege ljepote mogu prerasti u ozbiljan biznis, tko je idealni primatelj CACAO franšize te zašto su razvili novi format i podbrand, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO

svijet | 24.12.2018

Kap po kap

S tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018. godine, broj Starbucksa na mađarskom tržištu povećat će se na 27.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji