pregled tržišta

Zabava za djecu, šansa za poduzetne
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.

Investirati u razvoj franšize
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.

Sa terena do franšize
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?

Poljska IT franšiza na Balkanu
Coders Lab, lanac IT akademija iz Poljske, nastavlja sa širenjem franšizne mreže na Balkanu.

Piletina i franšiza u američkom stilu
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?

Novo ime u svijetu kave
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?

Kad matematika postane zabavna
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj

Dobro došli u Edukido svijet
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.

Kako do primatelja franšize?
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?

Novo iskustvo i franšizni rast
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović

Snažno u franšizni razvoj
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.

Djeca na prvom mjestu
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?

Partnerstvo ubrzava rast
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.

Studenac preuzima lanac Lonia
Studenac je ovim potezom postao prvi domaći trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavaonica.

Pet preduvjeta za uspjeh
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.

Snažan rast u UK
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.

Novi svijet dječje zabave
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?

Franšiza za dućan donjeg rublja
Brand Esotiq & Henderson planira ulazak na tržište Hrvatske. Što je potrebno za otvaranje franšizne trgovine?

Ljubav prema sushiju i poduzetnički duh
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?

Osnažite talente, pobijedite slabosti
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sustva prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Tko su poželjni primatelji ove franšize?

Inovacije za bolje poslovanje
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?