pregled tržišta

edukacijske usluge | 10.07.2020

Biznis kojim se svijet mijenja nabolje

Multidisciplinarna škola School & School, nastala u BiH-u, proširila je nedavno poslovanje i u Bugarsku. Franšiza je dostupna i za druge zemlje regije.

Multidisciplinarna škola School & School, nastala u BiH-u, proširila je nedavno poslovanje i u Bugarsku. Franšiza je dostupna i za druge zemlje regije.

edukacijske usluge | 10.06.2020

Online nastava „položila ispit“

Coding Giants, poljski franšizni lanac škola programiranja, namjerava otvoriti škole i u zemljama ove regije. Što su „naučili“ iz pandemije koronavirusa te kako to može biti prednost u razdoblju koje slijedi?

roba široke potrošnje | 03.06.2020

Dobro došli na čaj i kavu

Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.

roba široke potrošnje | 27.05.2020

Biznis i franšiza „3u1“

Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?

edukacijske usluge | 20.05.2020

Ne mijenjati pobjednički tim

Iako su škole zbog pandemije bile zatvorene, aktivnosti „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ nisu utihnule – nastavnici su ponudili pomoć svoj djeci kojima je podrška u učenju bila potrebna, a franšizna je mreža proširena u Hrvatskoj, Srbiji i S. Makedoniji.

roba široke potrošnje | 11.05.2020

Biznis koji ne staje

Kako je Husse „pobijedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za obitelji bez previše kapitala i kakvu potporu mogu dobiti od sustava, govori Saša Milutinović, primatelj master franšize za Srbiju i Crnu Goru

gastronomija i ugostiteljstvo | 08.05.2020

Slatki odgovor na krizu

Dobar proizvod i lojalnost kupaca isplaćuju se u teškim vremenima – uvjerili su se u lancu slastičara La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove za razvoj franšizne mreže.

edukacijske usluge | 21.04.2020

Franšiza kao sigurna luka

„Kriza neće izbrisati franšize s lica zemlje. Kada pandemija prođe, davatelje franšiza čeka dobar period za razvoj mreže“, kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer IT škola Coders Lab iz Poljske

odjeća i obuća | 14.04.2020

Između zatvorenih vrata i online prodaje

Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?

edukacijske usluge | 13.04.2020

Uči se i u kriznim situacijama

Potpuni ili djelomični prekid rada uslijed pandemije koronavirusa naveo je mnoge biznise da razviju nove alate i modele poslovanja. Kako su edukativni sustavi iz ove regije odgovorili na krizu te kako su se prilagodili novim okolnostima?

ljepota i fitness | 10.04.2020

Ljepota i fitness pred izazovima epidemije

Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?

edukacijske usluge | 26.03.2020

Edukacija „na mreži“

Early Stage, poljski franšizni lanac škola engleskog jezika, nije prestao s radom, iako su škole zatvorene. Tečajevi se održavaju online. Mogu li i primatelji franšize koristiti ovo rješenje?

ljepota i fitness | 25.03.2020

Njega ljepote u doba pandemije

Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.

edukacijske usluge | 13.03.2020

Znati i zaraditi uz franšizu

Školi TinkerLabs, koja počiva na inovativnom izvanškolskom programu učenja znanosti, tehnologije, inženjerstva, umjetnosti i matematike (STEAM), tijekom prošle i ove godine pridružilo se pet novih franšiznih centara.

turizam i hotelijerstvo | 10.03.2020

Franšizna prilika za biznis u turizmu

Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.03.2020

Snažan glas primatelja franšize

McDonald’s je odlučio uvrstiti u ponudu restorana u Americi i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to dogodilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primatelja franšize.

edukacijske usluge | 24.02.2020

Učiti kroz igru, zaraditi uz franšizu

Dok traže prve franšizne partnere u inozemstvu, mreža edukativnog koncepta Edukido na domaćem tržištu u Poljskoj raste. Sylwia Golonka, nova primateljica ove franšize, otkriva zašto se odlučila poslovati pod ovim brandom.

odjeća i obuća | 20.02.2020

Nova franšizna tržišta za H&M

Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.

edukacijske usluge | 19.02.2020

Nove škole brzog čitanja

Osim primatelja master franšize, „Školi brzog čitanja i mudrog učenja“ pridružila su se i dva pojedinačna primatelja franšize u Sjevernoj Makedoniji.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji