TRGOVINA

roba široke potrošnje | 12.08.2020

Stvoriti veliki kutak za male proizvođače

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.

roba široke potrošnje | 03.06.2020

Dobro došli na čaj i kavu

Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.

roba široke potrošnje | 27.05.2020

Biznis i franšiza „3u1“

Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?

roba široke potrošnje | 11.05.2020

Biznis koji ne staje

Kako je Husse „pobijedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za obitelji bez previše kapitala i kakvu potporu mogu dobiti od sustava, govori Saša Milutinović, primatelj master franšize za Srbiju i Crnu Goru

odjeća i obuća | 14.04.2020

Između zatvorenih vrata i online prodaje

Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?

odjeća i obuća | 20.02.2020

Nova franšizna tržišta za H&M

Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.

roba široke potrošnje | 29.11.2019

Kad biznis s konopljom procvjeta

Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.

odjeća i obuća | 18.11.2019

Brand koji osvaja

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.

odjeća i obuća | 13.11.2019

Franšiza za poklonike dobrog stila

Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.

roba široke potrošnje | 28.10.2019

Jeste li za sushi?

Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.

roba široke potrošnje | 25.10.2019

Razmjena znanja, bolje poslovanje

Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.

benzinske postaje i auto-oprema | 17.09.2019

CFS ulazi na tržište BiH-a

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, potpisao je ugovor o master franšizi s partnerima iz Kneževa (BiH).

roba široke potrošnje | 16.05.2019

Lakše do Husse franšize

Davor Bencek iz Koprivnice postao je primatelj Husse franšize, zadužen za područje Koprivničko-križevačke županije. Što ga je potaklo te ohrabrilo na ovaj korak?

roba široke potrošnje | 05.05.2019

Novi članovi dobrodošli u Husse obitelj

Husse, švedski proizvođač i distributer hrane za pse i mačke, pet godina posluje u Sloveniji, gdje prodajnu mrežu razvijaju franšizeri i distributeri.

roba široke potrošnje | 09.04.2019

Snaga velike franšizne obitelji

Švedski Husse jedan je od rijetkih franšiznih sustava koji razvija mrežu u svim zemljama ove regije. Primatelje master franšize od prošle godine imaju i u Bosni i Hercegovini.

stvari za djecu | 27.03.2019

„Doskočiti“ do svih meridijana

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.

odjeća i obuća | 14.02.2019

Novo tržište za Tiffany

Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.

odjeća i obuća | 24.01.2019

Brže s franšizom

Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.

roba široke potrošnje | 21.01.2019

Samo za jake partnere

Za pet godina poslovanja Proteini.si su u Srbiji otvorili 12 trgovina, od toga je 11 otvorio primatelj master franšize – tvrtka D Sport System. Otkrivaju nam zašto su oprezni kada je riječ o davanju pojedinačnih franšiza.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji