kozmetika, nakit, pokloni
Dragulj među franšizama
Prije više od 30 godina u Kopenhagenu je otvorena radionica za izradu nakita koja će postati poznata pod imenom Pandora. Danas je treći najveći proizvođač nakita na svijetu.
Omiljeni francuski brand
Kada je kozmetika u pitanju, Francuzi najviše vjeruju brandu Yves Rocher, pokazuju istraživanja tržišta.
Nakit za Sloveniju i Hrvatsku
Franšizni lanac "Dvije šmizle" namjerava svoju uspješnu poslovnu priču prenijeti i na tržišta Slovenije i Hrvatske.
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Kad biramo partnere, prije svega tražimo ozbiljnost i predanost poslu, kaže Milica Gavrilović, vlasnica franšiznog koncepta "Dvije šmizle"
"Dvije šmizle" nastavljaju pohod
Srbijanski franšizni lanac "Dvije šmizle" nastavlja i ove godine širiti svoju mrežu, a poslovni se koncept pokazao uspješnim i tijekom krize.
Snaga sustava je u dobrim partnerima
Nakon dugo godina rada u trgovini, Svetlana Pavličić Ozrinić uzela je franšizu suvenirnice Aqua Maritime i uspješno razvila posao u Crnoj Gori.
Refan i u Srbiji
Brand Refan već ima na desetke svojih franšiznih dućana parfema i kozmetike, diljem Europe. U Srbiji je nedavno otvorena prva parfumerija.
Biznis alkemija
Alchemy Apothecary, butik kozmetike, parfema i mirisnih svijeća, posluje na dvije lokacije u Beogradu. U želji da i drugima ponude priliku za zanimljiv posao – osmislili su franšizu.
Stići do dalekih meridijana
Kakvi su planovi za širenje franšizne mreže Aqua, tko su primatelji ove franšize u dalekim zemljama te može li franšiza uspjeti u zemljama bez mora, govori Gordan Kolar.
Sa hrvatskih otoka u svijet
Franšizni lanac trgovina Aqua i ove će godine nastaviti sa širenjem mreže. U planu je otvaranje novih dućana u zemljama u kojima je brend već prisutan, ali i izlazak na nova tržišta.
Do frizure i kroz franšizu
Lanac frizerskih salona Mitja iz Slovenije uspješno širi svoju franšiznu mrežu i namjerava poslovanje proširiti po cijeloj Europi.
Novi Claire’s Store u Novom Sadu
Drugi franšizni dućan brenda Claire’s, jednog od lidera u prodaji nakita i modnih dodataka za djevojčice i tinejdžerice, otvorena je u Novom Sadu.
Ivanjica na franšiznoj mapi
Franšiznom lancu "Dve šmizle" uskoro će se pridružiti još jedna franšiza u Srbiji. Ugovor je potpisan, posljednje pripreme pred otvorenje trgovine su u tijeku.
Nova "Šmizla"
Franšizni lanac za prodaju nakita "Dve šmizle" dobio je novi dućan u Beogradu. Ove godine, očekuju da se maloprodajna mreža proširi i novim franšiznim trgovinama.
Nakit...samo za mlade
Claire’s Stores, jedan od svjetskih lidera u prodaji nakita i asesoara namijenjenog mlađim ženama, otvorio je prvu franšiznu prodavaonicu u Novom Sadu.
Nove franšize za "Dve šmizle"
Srbijanska tvrtka "Dve šmizle" proširila je svoju maloprodajnu mrežu. Brand je stigao u Rumu, Svilajnac i Zemun.
Važno je voljeti nakit
Nakon pet godina rada u dućanu nakita, Vera Ignjatov, poduzetnica iz Srbije, postala je primatelj franšize Dve šmizle.
Dobar osjećaj
Potražnja za prirodnom kozmetikom neprekidno raste. Tvrtka Stenders je svoje proizvode ponudila kroz koncept specijaliziranih prodavaonica, šireći se i kroz franšizu.
Cijena uspjeha
Proizvođači kvalitetnih proizvoda uvijek imaju brigu više - da li će netko pokušati da falsificira njihov proizvod. Tvrtka Eurokotra, vlasnik branda Nicole cosmetics, suočila se sa tim problemom.
Čista esencija
Kako je nastala jedina tvornica parfema u Hrvatskoj, što očekuju od ulaska Hrvatske u EU, imaju li konkurenciju i kako se šire kroz franšizu, govori Tomislav Vrbanec.