roba široke potrošnje
Privatne robne marke u trendu
Srbijanski regionalni trgovinski lanac Gomex kao najvažniji strateški cilj postavio razvoj i širenje asortimana privatnih robnih marki.
Carrefour sve bliži
Grčka kompanija Marinopoulos, vlasnik master franšize trgovinskog lanca Carrefour na Balkanu, proširila je početkom listopada svoju mrežu trgovina i na makedonsko tržište.
Balkan u žiži
Francuski trgovački lanac Intermarché napušta rumunjsko tržište jer želi da svoje poslovanje fokusira na Balkan
Staro partnerstvo novi oblik: Idemo dalje kao franšiza!
Carrefour ostaje u Grčkoj - ali na novi način. Franšizom do boljih rezultata.
„Moja radnja“ u komšiluku
Dvije nove trgovinske radnje iz Centralne Srbije - okolina grada Požarevca - Sprint i Mijatović, uključile su se u franšizni koncept poslovanja koji razvija njemačka tvrtka Metro Cash & Carry pod markom "Moja radnja"
Poljska: Novi Carrefour svakog drugog dana
U sljedećih nekoliko godina francuski maloprodajni lanac želi 200 novih prodajnih mjesta godišnje