regija

regija | 13.11.2019

Franšiza za poklonike dobrog stila

Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.

Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.

regija | 12.11.2019

Njega ljepote kao obiteljski biznis

Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?

regija | 28.10.2019

Jeste li za sushi?

Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.

regija | 25.10.2019

Razmjena znanja, bolje poslovanje

Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.

regija | 22.10.2019

Uloga po mjeri velikih igrača

Kada kupe master franšizu, primatelji franšize ulaze u „ozbiljnu igru“ od samog početka. Iako je profit u tom slučaju veći, neusporedivo su veće i obveze.

regija | 03.10.2019

Forum o franšizingu u Zagrebu

U organizaciji Hrvatske gospodarske komore – Zajednice franšiznog poslovanja HGK, u Zagrebu će 15. listopada biti organiziran Forum franšiza 2019.

regija | 01.10.2019

Dobar biznis u praonicama rublja

LG Laundry Lounge, samoposlužne praonice koje pružaju usluge pranja, sušenja i glačanja rublja, šire svoju mrežu u Hrvatskoj, a najavljuju i ulazak na novo tržište.

regija | 24.09.2019

Veliki koraci za „Malac genijalac“

Ove su godine mnoge novine obilježile poslovanje franšiznog sustava „Malac genijalac“. Osim novih tržišta na kojima počinje s radom, ponuđeni su i novi edukativni programi.

regija | 23.09.2019

Otvorena vrata za partnere

Tvrtka za proizvodnju vanjske stolarije „Sunce Marinković“ iz Kragujevca već desetljeće razvija partnersku mrežu, ali se zainterisiranima za suradnju nudi i klasična franšiza.

regija | 17.09.2019

CFS ulazi na tržište BiH-a

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, potpisao je ugovor o master franšizi s partnerima iz Kneževa (BiH).

regija | 16.09.2019

Interes iznad očekivanog

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ za kratko je vrijeme poslovanja u Hrvatskoj proširila mrežu na čak 12 franšiza.

regija | 06.09.2019

Programiraj za dobit

Poljska škola programiranja Coding Giants planira proširiti franšiznu mrežu i u zemljama ove regije. Što se očekuje od primatelja franšize?

regija | 03.09.2019

Ulaganje u budućnost djece

Obrazovni sustav Maple Bear već godinama razvija franšiznu mrežu svojih vrtića i škola izvan granica Kanade. Ove će godine otvoriti i prvu franšiznu školu u Europi.

regija | 02.09.2019

Manje osoblja, manje briga

Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?

regija | 28.08.2019

Zabavi se i zaradi

Zašto se rekreacija i obiteljska zabava klasificiraju kao perspektivni poslovni sektori? Trampolinski park WOOP! pruža i dobar primjer i šansu za poduzetnike zainteresirane za franšizu.

regija | 26.08.2019

Surf’n’Fries i u Beogradu

Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.

regija | 26.08.2019

Dobar biznis u školi programiranja

Kliker IT centar za djecu širi mrežu i kroz franšizni model poslovanja. Osnivač Miomir Popeskov otkriva po čemu se ova škola programiranja izdvaja na tržištu.

regija | 16.08.2019

„Brzim čitanjem“ do vlastitog biznisa

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ započinje poslovanje u Sloveniji. Za to je tržište potpisan ugovor o master franšizi.

regija | 13.08.2019

Modeli širenja na inozemnim tržištima

Svaki franšizni sustav odabira ili kreira način za širenje na inozemnim tržištima. Praksa, pak, pokazuje da postoji pet osnovnih modela. Kako odabrati pravi?

2
3
4
5
sledeća  
zadnji