Husse u naletu

Husse, franšizni sustav specijaliziran za kućnu dostavu hrane za ljubimce, ubrzao je širenje mreže u Hrvatskoj te za kratko vrijeme pokrio šest županija. Nedavno su dobili novog partnera, Sandru Kletački, s kojom su sklopili franšizni ugovor za Bjelovarsko-bilogorsku županiju i istočni dio Zagrebačke županije.
Sandra Kletački, kako sama kaže, do sada nije imala poduzetničkog iskustva, ali joj se svidjela ideja biti „sam svoj gazda“ i, usto, raditi posao u kojem može uživati. – Za Husse franšizu sam saznala pretražujući internet, a odlučila sam postati njihov primatelj jer mislim da je ovo dobra poslovna prilika. Veliki sam i ljubitelj životinja te sam željela ljudima omogućiti da svoje kućne ljubimce hrane kvalitetnom hranom. Naravno, svidjela mi se i ideja da sama mogu određivati radno vrijeme te intenzitet svog poslovanja – kaže Kletački i dodaje da je tržištu Hrvatske potreban ovakav brand s visokim kvalitetom proizvoda te da to potrošači polako prepoznaju, što i njima kao poduzetnicima omogućava napraviti dobar poslovni rezultat.
Zorislav Zlatar, primatelj master franšize branda Husse za teritoriju Hrvatske, kaže da su zadovoljni širenjem franšizne mreže. On napominje da su Sandri Kletački dali praktično dvije single unit franšize, odnosno, franšize za dvije teritorije, jer smatraju da posjeduje organizacijski kapacitet. – Nama je cilj da u prve dvije godine prisutnosti Husse koncepta u Hrvatskoj nađemo poslovne partnere tj. primatelje franšize u svim županijama – kaže Zlatar i dodaje da su trenutačno, s vlastitom poslovnicom te tri primatelja franšize, pokrili Splitsko-dalmatinsku, Primorsko-goransku, Bjelovarsko-bilogorsku županiju, Istočni dio Zagrebačke županije, Zagreb Zapad i Zagreb Jug. Zlatar, međutim, napominje da u ovom trenutku razgovaraju s nekoliko vrlo zainteresiranih kandidata za još tri županije te da su pregovori pri kraju.
Najvažniji kriteriji pri odabiru primatelja franšize su, prema njegovim riječima, predanost Husse konceptu, što podrazumijeva da primateljima ovo bude osnovni i glavni posao. – Od takve osobe očekujemo da se potpuno posveti organizaciji poslovanja na svom području, a ne da mu to bude usputni posao. Ovo je posao u kojem je sve egzaktno. Koliko truda i vremena uložite, toliko će vam se i vratiti u financijskom smislu – kaže Zlatar.
– Svi su naši franšizeri tek na početku, a konkretne pokazatelje možemo imati tek nakon šest do osam mjeseci. No, iskustva Huss koncepta su svugdje u svijetu ista. Obično taj posao počne voditi jedna osoba, da bi se vrlo brzo to pretvorilo u jedan ozbiljan obiteljski posao s respektabilnim financijskim rezultatima – objašnjava Zlatar.
Husse je osnovan 1987. u Švedskoj. Danas ima prodajnu mrežu na četiri kontinenta i više od 1.100 primatelja franšize. Poznati su po prodaji i besplatnoj kućnoj dostavi visokokvalitetne hrane za pse, mačke i konje, ali i kozmetike i ostalih preparata za njegu ljubimaca. Husse je najveći franšizni sustav u svojoj branši te jedna od najuspješnijih europskih franšiza. Osim Hrvatske, u ovoj regiji franšiznu mrežu razvija i u Srbiji, Makedoniji, Sloveniji.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.